• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy zmienić profil w liceum z mat-inf-ang na mat-fiz-ang?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
4,529 wizyt
pytanie zadane 30 października 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez inf123 Nowicjusz (220 p.)
Witam, jestem uczniem 1 klasy liceum na profilu mat-inf-ang. W przyszłości chciałbym studiować jakiś kierunek związany z informatyką (np. telekomunikację) i zastanawiam się czy wybrałem dobry profil do tego celu. Od jakiegoś czasu myślę czy nie lepiej by było, gdybym przepisał się do klasy mat-fiz-ag lub mat-inf-fiz. Niby informatyka bardziej mnie interesuje niż fizyka, ale słyszałem że na studiach informatycznych trzeba znać dobrze fizykę, a w klasie mat-inf-ang w ogóle jej nie będę miał w 2 i 3 klasie. Z informatyki mógłbym sobie programować poza szkołą. Z fizyki nie jestem jakiś świetny, ale myślę że gdybym się postarał to dałbym radę w klasie matematyczno-fizycznej. I teraz pytanie czy zostać na moim obecnym profilu czy się przepisać? Proszę o pomoc.

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 30 października 2017 przez wxa123 Użytkownik (680 p.)
wszystkiego możesz się nauczyć sam,kwestia motywacji. Jednak ja bym raczej wybrał fizykę,z tego względu,że informatyka rozszerzona rzadko kiedy jest prowadzona w odpowiedni sposob(sam tego doswiadczylem bedąc w jednym z najlepszych LO w miescie). Wg mnie jesli bedziesz chcial sie uczyc fizyki sam to sie nauczysz,ale na pewno na fizyce będą jakieś doświadczenia,materiały z wydawnictwa,zawsze możesz się o coś dopytać,więc tym samym powienienes się wiecej nauczyć w krótszym czasie, pod warunkiem,że bedziesz sporo pracował.
komentarz 30 października 2017 przez inf123 Nowicjusz (220 p.)