• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Chce stworzyć grę Via WWW. Co i jak? Od czego zacząć?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,044 wizyt
pytanie zadane 23 września 2017 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez maxeee Początkujący (340 p.)
Witam po raz kolejny ...

Mianowicie postanowiłem że nie będę się sam ze sobą upierać co jest lepsze, co robić z tym itp..

Dlatego zdecydowałem że sięgnę po poradę osoby doświadczonej w programowaniu, a mianowicie potrzebuje porady takiej osoby. Stawiam sobie cel: Chce stworzyć grę Via WWW, jestem osobą zieloną w temacie, nic nie umiem, wiem tylko co to head,body href, podczepić skrypt do index.html. nic innego po za tym, chce stworzyć grę podobną do Margonem. Teraz wielkie pytanie...

Od czego zacząć? jakie języki potrzebuje. co robić by nauka szła mi sprawnie, żeby wszystko rozumieć.

Oraz mam taką wielką prośbę czy znalazła by się osoba chętna która na przykład pokierowała mnie do poradników HTML a następnie potem zadawała by mi jakieś zadania z zakresu z którego się nauczyłem oraz oceniała moje prace i pomagała coś poprawić? Poprostu tak mi było by lepiej, ale mimo wszystko czekam na odpowiedzi.

3 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 23 września 2017 przez lateM Pasjonat (17,660 p.)

Widziałem w innym poście, że podano już właściwą odpowiedź. Ogarnij podstawy, dopiero później zabieraj się za coś tak dużego. Shead wypunktował Ci języki, które musisz poznać. Zabierasz się jednocześnie za front-end, back-end i grafikę komputerową. Szukaj tutoriali do nich i szlifuj umiejętności. Nie istnieje poradnik, który wyjaśni Ci jak napisać grę, którą sobie wymyśliłeś, bo chyba nie chcesz pisać takiej, która już istnieje, tak?

Tutaj masz tutorial, może Cię na coś naprowadzi: Tworzenie gry przeglądarkowej – #1 Przygotowanie

(nie wiem, czy jest aktualny, nie zagłębiałem się).