• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Szablony na sklep internetowy. Nauka od podstaw, jak zacząć

Object Storage Arubacloud
+1 głos
2,366 wizyt
pytanie zadane 2 czerwca 2015 w HTML i CSS przez Pegaz Nowicjusz (150 p.)
Cześć! Jestem tu nowy i proszę was doświadczonych koderów o pomoc. Chciałbym nauczyć się tworzyć layouty do sklepów internetowych, dlaczego akurat do tego? Ponieważ mam w planach założenie takowego i chce zrobić to sam nie tylko z powodu mocno ograniczonych funduszy, ale również pragnę nauczyć się czegoś nowego i ciekawego, a może jeszcze się gdzieś to przyda. Z tego co się zorientowałem powinny one być w formacie .tpl. Nadal jestem początkujący w te klocki związane z html itd, chciałem się zapytać, jak zacząć i po kolei czego się uczyć, aby było to najefektywniejsze, może jakieś książki lub poradniki (preferowany język polski, wiem że nie powinienem mieć już tego problemu, ale z interfejsami w programach radzę sobie w ang, ale coś grubszego, to nie dam rady). Co powinno po kolei znaleźć się w procesie tworzenia takiego projektu (wizje jak ma to wyglądać na koniec mam hehe, ale to za mało). Proszę o pomoc, trochę późno z tym zaczynam, bo mam 20 lat, ale lepiej późno niż wcale.

7 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 2 czerwca 2015 przez iwan9449 Pasjonat (20,810 p.)
Nie znam tego systemu o którym piszesz, ale najlepszą metodą będzie przerabianie jakiegoś darmowego szablonu :) Po przerobieniu takiego szablony będziesz zną budowę takiego szablonu i wzorując się na takim darmowym szablonie będziesz w stanie wykonac własny. Oczywiście jest to dosyć czasochłonne, ale pracując w ten sposób na pewno osiągniesz cel. Ze swojej strony mog polecić Ci CMS WordPress i plugin WooCommerce. Ten plugin spokojnie obsłóży mały i średni sklep internetowy. Co więcej są dostępne wideokursy jak wykonać taki sklep (niestety niedarmowe)  :)