• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Brak kolorów w grze!

42 Warsaw Coding Academy
0 głosów
270 wizyt
pytanie zadane 24 maja 2017 w C# przez DODO Bywalec (2,950 p.)
Witam.

Zrobiłem w blenderze model burgera którym ma strzelać przeciwnik w grze na silniku unity.

Problem w tym, że po wyeksportowaniu do projektu i umieszczeniu modelu na scenie, model nie ma kolorów!

Czy ktoś wie co robię nie tak?
komentarz 24 maja 2017 przez OfftheCode Gaduła (4,050 p.)

"You need to unwrap your object. The stuff you do in the materials panel in blender (namely using generated UV coordinates) doesn't transfer. You need to unwrap the object and assign the texture in the UV panel. When doing stuff in Blender for Unity, ignore the materials panel and do all texture related stuff in the UV editor panel. "

Myślę, że to może pomóc link do całości, bo wydaję mi się, że natura problemu leży właśnie w teksturach

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 26 maja 2017 przez marcin99b Szeryf (84,230 p.)
Jesteś pewny że przeniosłeś też tekstury, i są prawidłowo podłączone?
Jak dobrze pamiętam tekstury się podpina w tym oknie dotyczącym edycji obiektu (gdzie możesz dodać fizyke, kolizje itp), ale nie jestem pewny, długo nie robiłem nic w unity

Podobne pytania

+1 głos
2 odpowiedzi 605 wizyt
pytanie zadane 11 września 2020 w C# przez Comparion Obywatel (1,810 p.)
0 głosów
3 odpowiedzi 436 wizyt
pytanie zadane 19 września 2018 w C# przez MS Początkujący (430 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 765 wizyt
pytanie zadane 25 lipca 2018 w C# przez Piotr86PL Początkujący (340 p.)

93,395 zapytań

142,389 odpowiedzi

322,569 komentarzy

62,753 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
...