Cześć!
Chciałbym zacząć swoją przygodą z programowaniem gier. Programowanie w C++ obiektowe mam już moim zdaniem na niezłym poziomie, dlatego chciałbym w końcu zabrać się za programowanie gier. Zastanawiam się tylko od czego tak naprawdę zacząć:
1. Unity - odpada, nie chce wchodzić w C#.
2. Unreal Engine 4 - C++, silnik kombajn, słyszałem opinie, że nie warto od niego zaczynać, gdyż jest zbyt skomplikowane, ale raczej były to opinie kierowane do osób, które nie programowały wcześniej.
3. biblioteka SFML (lub inne: Allegro, Open GL itd.) - słyszałem, że dobre na start, aczkolwiek brakuje tutaj dużo do UE4, plusem jest, że pomaga lepiej poznać UE4, ponieważ uczy bardziej niskopoziomowo, kolejnym minusem brak dobrych tutoriali (aktualnych, są głównie SFML 2, a aktualnie jest SFML 4)
Od czego polecacie mi zacząć? Dodam jeszcze, że końcowo chce pracować na UE4 więc dlatego skłaniam się najbardziej do zaczęcia swojej przygody z nim.
Dodatkowo prosiłbym o polecane kursy (najlepiej video, najlepiej w języku polskim). Widziałem dość sporo postów o nich (głównie stare kursy) więc jest to tylko przy okazji.
Z góry dzięki za pomoc ;)