• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Ocena portfolio

Object Storage Arubacloud
+1 głos
568 wizyt
pytanie zadane 29 maja 2015 w Nasze projekty przez Zomfire Użytkownik (600 p.)

Prosił bym o ocenę swojego portfolio, jeśli chodzi o CSS i HTML to uczę się z tutoriali pana Mirosława. Więc styl może być zbliżony do tego co tam zaprezentował. Muszę nadmienić, że mimo 4 lat w technikum informatycznym to jestem bardziej nowicjuszem niż zawodowcem w pisaniu stron ;)

Link: http://webfinity.esy.es/strona-glowna

9 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 29 maja 2015 przez niezalogowany

Pomieszany layout dwóch projektów z tutka ;) Mimo wszystko, coś tam od siebie włożyłeś. Osobiście nie przepadam za ciemnymi kolorami na stronach (ale jestem tylko programistą więc nie sugeruj się moimi uwagami na temat WYGLĄDU strony). Dodam jeszcze, że w sekcji "O mnie" wdarł Ci się bubel "stawiam zawsze stawiam informatykę.".

Ogółem to brakuje trochę życia na tej stronie, trochę martwo i blado.

BTW. Po prawej stronie ekranu nie znajduje się żaden formularz kontaktowy :( 

komentarz 29 maja 2015 przez Zomfire Użytkownik (600 p.)
Okej poprawiłem bubla :) Z kolorystyką też coś pokombinuję. Dzięki :)
0 głosów
odpowiedź 29 maja 2015 przez iwan9449 Pasjonat (20,810 p.)
Mi osobiście, bardzo się podoba. Ciekawy efekt podczas ładowania podstron ;) jedyne co bym zmienił do dodanie jakiejś galerii w stylu lightbox do realizacji i wydaje mi się, że kolorystyka kafelków nie ejst idealna (brakuje mi gdzieś jakiegoś pomarańczowego), ale To tylko moja subiektywna ocena. Ogólnie portfolio oceniam bardzo pozytywnie ;)

Pozdrawiam!
komentarz 29 maja 2015 przez niezalogowany
Mi się nic nie wyświetla :(
komentarz 29 maja 2015 przez Zomfire Użytkownik (600 p.)
Tak, zastanawiałem się nad tym lightboxem tylko nie chciałem dawać nie swojego kodu. Wystarczy, że podpatrzyłem layout w tutku :)