• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Virtualbox instalacja Ubuntu

Object Storage Arubacloud
0 głosów
866 wizyt
pytanie zadane 22 marca 2017 w Systemy operacyjne, programy przez Adam Ostrogórski Obywatel (1,070 p.)
Witam,

Mam system operacyjny windows na komputerze z jednym dyskiem C. Czy instalując Ubuntu w Virtual Boxie na dysku C zrobi mi się cały format dysku C? Czy to jest oddzielone od siebie? I podczas instalacji informacja o formacie odnosi się do wirtualnej maszyny i tego miejsca, jakie jej zagospodarowałem na dysku C?

Jestem początkujący, proszę o wyrozumiałość, a chciałbym to dobrze zrozumieć.

Z góry dziękuję za pomoc.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 22 marca 2017 przez Michał Kazula Pasjonat (19,540 p.)
VirtualBox tworzy sobie plik z obrazem nowego systemu. Spokojnie. Tylko jaki masz rozmiar partycji C?
komentarz 22 marca 2017 przez Adam Ostrogórski Obywatel (1,070 p.)
Łączne wolne miejsce 712GB. Czyli jeśli instaluję Virtual Box i z niego Ubuntu na dysku C, to nie usuwa mi to podstawowego windowsa?
komentarz 22 marca 2017 przez Michał Kazula Pasjonat (19,540 p.)
Nie. VB tworzy odrębny plik w którym trzyma sobie obraz nowego systemu (wirtualnego). Z lokalnym systemem nic Ci się nie stanie!
komentarz 22 marca 2017 przez Adam Ostrogórski Obywatel (1,070 p.)
aha, dziękuję za pomoc
komentarz 22 marca 2017 przez adrian17 Ekspert (344,860 p.)
Konkretniej, podczas tworzenia wirtualki (jeszcze przed instalacją Ubuntu) VirtualBox pyta, jak duży ma być wirtualny dysk.

Podobne pytania

0 głosów
0 odpowiedzi 652 wizyt
+1 głos
3 odpowiedzi 1,331 wizyt
0 głosów
1 odpowiedź 246 wizyt

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.