• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Technikum oraz Mkrofon

Object Storage Arubacloud
0 głosów
176 wizyt
pytanie zadane 26 maja 2015 w Offtop przez Kimi Bywalec (2,050 p.)
Dlaczego taki tytuł? Bo nie chce zakładac 2 tematów i spamic forum.

Pytanie 1 . Juz od wrzesnia mam zamiar udac sie do Technikum informatycznego. Jedyne problemy to to ze nie jestem za dobry z fizyki i matmy. Oczywiscie gdy posiedze z dobrym nauczycielem to ogarne.I tu pytanie czy w technikum poziom matematyki i fizyki jest jakis mega wysoki?

Pytanie 2 .Moze ktos polecic jakis mikrofon do 200 zł? Pojemnosciowego raczej nie znajde ale jakiegos dobrego z przyzwoitą jakoscia dzwieku chyba tak :)

POOOZDRO!

3 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 26 maja 2015 przez MrWeb Stary wyjadacz (10,200 p.)
Pytanie 1.

Jestem w pierwszej klasie Technikum Informatycznego i powiem prosto, poziom zależy od szkoły. U mnie fizyka jest tylko w pierwszej klasie więc nic ważnego (tylko o kosmosie i trochę o fizyce jądrowej) ale za to matme mamy rozszerzoną i jest dla nas najważniejsza. Na przedmiotach technicznych nie robimy nic, no, może raz na jakiś czas mamy do zrobienia prezentację na odczep-się.

Więcej na ten temat znajdziesz tutaj

https://forum.pasja-informatyki.pl/16342/jaka-szkole-wybrac?show=16342#q16342

https://forum.pasja-informatyki.pl/7517/jaka-szkole-wybrac-do-dalszego-ksztalcenia?show=7517#q7517
0 głosów
odpowiedź 26 maja 2015 przez majkkel Użytkownik (530 p.)

Tak jak kolega napisał, poziom zależy od szkoły.

U mnie w klasie z rozszerzną fizyką i matmą mam 4 lata fizyki po 3 godziny w tygodniu i 4 lata matmy po 7 godzin w tygodniu.

Na matmie jest to jakby nie patrzeć to samo co w gimnazjum, ale z wykorzystaniem zupełnie nowych funkcji, czy własności ( takie spojrzenie z innego kąta ). Jakbym miał podsumować lekcję matmy jednym zdanie to powiedziałbym: