• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Studia informatyczne po technikum, liceum (pomocy :D)

Object Storage Arubacloud
+1 głos
1,746 wizyt
pytanie zadane 28 kwietnia 2019 w Offtop przez kubarozruba111 Nowicjusz (150 p.)
edycja 29 kwietnia 2019 przez kubarozruba111
1. Jest tutaj ktoś kto studiuje informatyke, po technikum informatyczny i czy mógłby się wypowiedzieć.

2.Co myślicie o wybraniu liceum o profilu mat-fiz-inf i uczenie się na własną rękę programowania??

Edit : Dzięki wszystkim za odpowiedź

6 odpowiedzi

+6 głosów
odpowiedź 28 kwietnia 2019 przez Paweł123 Nałogowiec (33,500 p.)
Weź się ucz programowania w domu, szukaj w necie poradników szkoła w ogóle niczego Cię nie nauczy, jeszcze Cię zniechęci...
+1 głos
odpowiedź 29 kwietnia 2019 przez RuinyOdbudowane Początkujący (330 p.)

Ja jestem dopiero co po Technikum z dobrą opinią na kierunku informatyka jutro odbieram moje świadectwo i mogę powiedzieć tyle ,że wiele musiałem uczyć się na własną rękę zwłaszcza jeśli chodzi o języki programowania. Egzaminy E12,E13 i E14 mam pozdawane ale tak na prawdę to nic wielkiego mieć te kwalifikacje w porównaniu do wiedzy jaką przyswoiłem wykonując małe zlecenia np. dla studenta bądź dla firmy. Mam Swoje ogłoszenie w internecie i nauka na prawdziwych projektach pokazała mi ,że to co miałem w szkole nigdy nie zapewni ci pracy jako programista. Musisz być tym przedmiotem zainteresowany, prosić nauczycieli o zadania dodatkowe, materiały do nauki bo sami ci ich nie dadzą, a twoja przygoda z programowaniem skończy się na użyciu $_POST i wyświetleniu formularza z bazy danych. Ale na obronę gdyby nie szkoła nie programowałbym dziś i nie uczył się np. programowania obiektowego w którym teraz raczkuję. Jeśli nie masz zamiaru się uczyć w szkole ,a wolisz w domu bądź na jakimś dobrym kursie wybierz Technikum i miej spokój z rezygnacji nauki dalej. Po li