• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Szkoła Technikum liceum [ankieta]

Object Storage Arubacloud
+1 głos
514 wizyt
pytanie zadane 7 marca 2018 w Offtop przez xWiktor385 Nowicjusz (130 p.)
Witam jestem uczniem klasy 7, chcialbym zostac programista. Cos tam juz sam zaczalem sie uczyc,ale to jest nic. Nie wiem czy isc do liceum czy technikum,bo za rok musze juz decydowac. Ogolnie te 4 lata w technikum wyszlyby mi jak liceum,bo nie ma 9klasy ale nie wiem.
Możliwe odpowiedzi:
Technikum (18 głosów, 69%)
Liceum (8 głosów, 31%)

4 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 8 marca 2018 przez Jedras Maniak (54,860 p.)

Cos tam juz sam zaczalem sie uczyc,ale to jest nic.

Samodzielna nauka powinna być najważniejsza. W szkole nie nauczą Cię niczego co przyda Ci się w pracy, tylko same podstawy, które w domu w miesiąc można ogarnąć samemu jak ktoś ma głowę na karku. 

Co do szkoły - jak dla mnie obojętnie co - byle byłoby zgodne z Twoimi dalszymi celami, tj. jak idziesz na studia to żeby był czas na naukę pod maturę i programowanie, a jak nie to pod samo programowanie.  

komentarz 8 marca 2018 przez Tomek Reda Obywatel (1,110 p.)
Hmm tu i tu cie niczego pożytecznego nie nauczą :)Jeśli zamierzam potem iść na studia to myślę że po liceum ci będzie troszkę łatwiej bo na 1 roku i 2 jest zawsze dużo matematyki a w technikach tak średnio uczą xd
komentarz 8 marca 2018 przez Jedras Maniak (54,860 p.)
Jeśli chodzi o studia to jest tylko część prawdy, bo poza zajęciami (na których i tak dowiesz się więcej z programowania niż w średniej) masz dostęp do kół naukowych z których nie dość, że można wynieść sensowne znajomości (nie tylko ludzie ze studiów, ale też czasem zdarzy się poznać pracowników firm, którzy przychodzą w roli prelegentów itd.) to nauczyć się rzeczy, których rzeczywiście się używa na co dzień w pracy. Ale fakt, trzeba robić coś więcej.