• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Programowanie stron www, monitor a komfort pracy

Object Storage Arubacloud
0 głosów
897 wizyt
pytanie zadane 28 lutego 2017 w Sprzęt komputerowy przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
Witam wszystkich serdecznie, mam do was pytanie stoję przed wyborem monitora no i wszystko świetnie, jestem graczem więc myślę nad monitorem 144Hz, ale również zamierzam zastosować komputer do programowania gier, i stron WWW. Więc moim pytaniem jest to, czy monitor gamingowy nada się do programowania stron www / gier? Chodzi tu o samodzielną obróbkę zdjęć, bawienie w blenderze, dopasowywanie kolorystyk itd. Dodam że nie jestem grafikiem, i wątpię że kiedykolwiek w przyszłości będę, aczkolwiek sytuacje gdzie zostaje w projekcie sam, no po prostu. Musze sobie radzić sam

5 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 1 marca 2017 przez spokojny Nałogowiec (28,630 p.)
Polecam monitory 21:9 LG lub Samsunga, AOC.
komentarz 1 marca 2017 przez KubenQPL Maniak (62,820 p.)
Do cs'a 21:9 to niezbyt dobry wybór (wcześniej pisał że gra dużo w cs'a) ale do samej pracy również polecam 21:9
komentarz 1 marca 2017 przez Adrian1999 Nałogowiec (34,570 p.)
Powiedziałem również w komentarzu jedynm że posiadam monitor asusa 75Hz 16:9, więc myślę że on nadal będzie do gier a 21:9 to dobry wybór :)
komentarz 1 marca 2017 przez KubenQPL Maniak (62,820 p.)
Zwróć uwagę na to ile jakich masz wyjść video w karcie i jakie wejścia ma monitor, bo ja nie zwróciłem na to uwagi i musiałem się bawić w adaptery bo niestety nowe karty mają po kilka displayport a tylko jedno wyjście hdmi, a w monitorach zaś DP wiąże się z wyższą ceną.
+1 głos
odpowiedź 1 marca 2017 przez Stealch Początkujący (370 p.)

Miałem pisać referat ale po prostu podam monitory i dlaczego je polecam.

Monitor Dell U2515H (210-ADZG) - DO PRACY

- Pograsz na nim spokojnie, bez szaleństw