Witam
Jakiś czas temu tworzyłem grę w SDL2 i teraz chciałbym do niej powrócić, ale nie mogę sobie poradzić z jedną rzeczą. Problem polega na tym że moby poruszają się tylko i wyłącznie wtedy, gdy gracz się porusza lub rusza się myszką po ekranie gry. Jeśli porusza się myszką wszystko działa bardzo płynnie, a jeśli porusza się postacią to reszta porusza się z taką samą częstotliwością. Na dodatek w mojej grze myszka nie spełnia żadnej funkcji(no oprócz poruszania mobami która jest niechciana). Aby wszystko było jasne - moby i npc mają się poruszać gdy nic się nie robi.
Oto część kodu która prawdopodobnie wymaga zmiany:
while (!quit)
{
okno.mob.x += 1;
SDL_WaitEvent(&okno.kbdEvent);
switch(okno.kbdEvent.type)
{
case SDL_KEYDOWN:
switch (okno.kbdEvent.key.keysym.sym)
{
case SDLK_DOWN:
Moje pytanie brzmi jak to zapisać, aby wszystko się normalnie poruszało?