• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Grafika i te inne...

Object Storage Arubacloud
0 głosów
265 wizyt
pytanie zadane 12 maja 2015 w Nasze projekty przez Daniel Mazur Obywatel (1,160 p.)

Witam całą koderską społeczność,

Jako że jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o grafike i jej obrabianie, to też zwracam się do Was o pomoc. Potrzebuje grafike o wymiarach 2560 x 1440 pikseli na Youtuba, Twitch i Facebooka (tutaj link do tutoriala grafiki na YT - https://support.google.com/youtube/answer/2972003?topic=16630&ctx=topic&hl=pl). Głównie mój problem polega na tym, że nie mam kompletnie bladego pojęcia jak mogłoby to wyglądać, a też nie mam zamiaru "inspirować" się grafiką już użytą. Jeżeli chodzi o nick jaki miałby się tam znaleźć to: DanioRex. Oczywiście żeby nie było, że jestem tylko zwykłym manipulacyjnym naciągaczem to postaram się ogarnąc oryginalnego Windowsa za najlepszą prace (jeżeli wogóle jakieś będą). Żeby uniknąć plagiatu prosze o napisanie w komętarzu czy ktoś się podejmuje tego wyzwania (ewentualne pytania), a prace wysyłać na mój mail: danielmazur13@gmail.com . Prosze o poważne podejście do tej sprawy.

Pozdrawiam Daniel.

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 12 maja 2015 przez Daniel Mazur Obywatel (1,160 p.)
Zapomniałem dodać, że to nie mają być 3 oddzielne grafiki tylko jedna do wszystkiego.
komentarz 12 maja 2015 przez Buby Pasjonat (19,590 p.)
Oryginalny Windows, czyli klucz z DreamSparka? xd

Nieładnie...
komentarz 12 maja 2015 przez Daniel Mazur Obywatel (1,160 p.)
Ojej. Nakryli mnie. Zarządzam taktyczny odwrót. :P
komentarz 12 maja 2015 przez Buby Pasjonat (19,590 p.)
Nie polecam takiego rozdawania kluczy, ponieważ jeśli ktoś zrobi jakiś poważny przekręt, a dostaną numer seryjny to możesz mieć troszke problem, ponieważ pierwszą osobą do której przyjdą jesteś Ty.

 

Ale tak to spoczko, żadnych aluzji xd
+1 głos