Witam,
Razem ze znajomymi piszemy grę. Jest to dungeon crawler klimatem nawiązujący do starych, kultowych produkcji takich jak: Dungeon Masetr, Eye of the Beholder, Stonekeep. W skrócie: drużyna bohaterów łazi po podziemiach, tłucze się z potworami, rozwiązuje zagadki, wykonuje zlecenia otrzymane w pobliskim miasteczku. Esencją gry jest oczywiście walka - i na nią kładziemy największy nacisk. Potwory mają dużo większe możliwości w porównaniu do tych z klasycznych produkcji: oprócz ataku z bliska i na odległość po linii prostej mogą jeszcze wykonać atak obszarowy, rzucić sobie heala albo zdebuffować gracza. Gracz z kolei nie ograniczy się do machania mieczem i strzelania z łuku/magii - postacie mają swoje własne skille aktywne i pasywne, które w znaczny sposób wpłyną na walkę.
Gra jest pisana w Javie, używamy mocno przerobionego silnika JMonkeyEngine.
Co o tym myślicie? podoba się? Zagrali byście?
Przykładowe screeny:
I video: (UWAGA: niestety, nie ma jeszcze balansu w walce, potworki są 'łatwe') https://www.youtube.com/watch?v=f-0Pv57vP7U
Więcej na naszym profilu na FB: https://www.facebook.com/SkullstoneGame/