• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Potrzebuję współpracy do gry rpg!

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
599 wizyt
pytanie zadane 3 listopada 2017 w Nasze projekty przez Insygnia Nowicjusz (150 p.)
edycja 3 listopada 2017 przez Insygnia

Witajcie. 

Mam niecałe trzynaście lat i od dwóch lat zajmuję się programowaniem. Tworzyłam jakieś quizy, małe programiki, coś dla szkoły zaprogramowałam coś dla siebie... Ale jakiś miesiąc temu naszła mnie myśl - "Może stworzę grę rpg? Tekstową?". Już wcześniej słyszałam o czymś takim. Rozpoczęłam pracę nad kodem, fabułą, miejscami (dodam, że jest to duży projekt, a lokacje to istny kosmos) itd. 

Potzrebuję jednak osób, które zaangażowały by się w ten projekt i współtworzyły ze mną grę.enlightened (Jeżeli kochana wikipedia dobrze podpowiada) Jest to gra typu SUD. Klimat fantasy. C++ enlightened

 

Liczę na odzew i pozytywne nastawienie.

 

PS Nie tylko kod jest ważny. Treść jest tu najważniejsza (opisy lokacji itp.).

komentarz 3 listopada 2017 przez xenonso Mądrala (5,160 p.)
Żeby łatwiej zdobyć chętnych napisz w poscie jakie technologie będą używane.
komentarz 3 listopada 2017 przez Insygnia Nowicjusz (150 p.)
Dzięki. Gdzieś mi to umknęło.
komentarz 3 listopada 2017 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Pytania:

1) Rozpisales projekt, co ma sie w nim znajdowac?

2) Cel docelowy to tylko rpg?
komentarz 3 listopada 2017 przez xenonso Mądrala (5,160 p.)
I z mojej strony taka rada żebyś już zaczęła ćwiczyć gita bo bez tego w projekcie grupowym ani rusz
komentarz 3 listopada 2017 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Ale nie ma szans na ruszenie bez niczego, skoro mapy to kosmos, to i tak trzeba je rozrysowac, zaznaczyc NPC, uesli tak owe sa, zaznaczyc posagi, gory, budynki, doliny, rzeki itd. Wszystko zalezy od tego o czym jest gra itd, z tego powodu zapytalem czy gra jest rozpisana chociaz troche. Bo to, ze gracz nie widzi mapy, nie znaczy, ze mapa jest prosta i mozna wazedzie chodzic/przechodzic
komentarz 3 listopada 2017 przez Insygnia Nowicjusz (150 p.)
Mapa jest w większości narysowana. Chodziło mi pisząc to, iż napisanie opisów każdej lokacji samemu zajęłoby masę czasu.
komentarz 3 listopada 2017 przez DragonCoder Nałogowiec (36,500 p.)
Nie probuj przebic gory lodowej bo na zewnatrz wyglada na cienka, ale cala prawda kryje sie pod woda. Na Twoim miejscu probowalbym najpierw opisac krotko lokacje i tyle, a dopiero pozniej je rozpisywac, kiedy bedzie na to czas :)
komentarz 3 listopada 2017 przez Insygnia Nowicjusz (150 p.)
Chciałabym stworzyć grę tekstową. Pewnego rodzaju opowieść z głównym bohaterem - graczem. Mam masę pomysłów. Rozpisane główne wątki, elemnty, NPC itd.
komentarz 3 listopada 2017 przez Insygnia Nowicjusz (150 p.)
Doskonale o tym wiem Dragon Coder. Ale dzięki. Krótkie opisy oczywiście wielu lokacji już są.
komentarz 3 listopada 2017 przez s3r31n Początkujący (340 p.)
edycja 5 listopada 2017 przez s3r31n

Hejka,

Sama piszę teraz SUDa. Tylko troszkę inne klimaty, bo cyberpunk na podstawie powieści Williama Gibsona.
Zwróć uwagę, że jeśli chcesz wydać grę musisz stworzyć własny system "rzutów kośćmi".Albo skorzystać z istniejącego ale to są koszty.
Od 20 lat zajmuję się grami RPG (tymi na papierze) systemy takie jak: Warhammer, D&D, Wampir, Wilkołak, Mag, Deadlands, Zew Cthulhu, Neuroshima...  Doświadczenie mam. Niestety świat fantasy wydaje mi się już mało nowatorski. Było już wszystko lub prawie wszystko i jak słyszę krasnoludy elfy i orki, to jakoś tak omijam szerokim łukiem. Sięgnęłam po coś mniej popularnego aby promować inne gałęzie fantastyki.

 

Dołączam testowy kod. Pomysł na system walki. Do rozbudowania. Oczywiście to test, więc zmienne są rozpisane jak są. Sama zamkniesz je sobie w klasie a wpływać na nie będą poszczególne obiekty. Kod jak najbardziej działający. 

#include <iostream>
#include <ctime>

using namespace std;

int main() {
	srand(time(NULL));

	int str_h, str_m, vit_h, vit_m, tough_h, tough_m, ag_h, ag_m;
	int hp_h, hp_m;
	int hit_h, hit_m;
	int def_h, def_m;
	int armor_h, armor_m;
	int weapon_h, weapon_m;

	str_h = 20;
	str_m = 20;

	vit_h = 20;
	vit_m = 20;

	tough_h = 20;
	tough_m = 20;

	ag_h = 20;
	ag_m = 20;

	armor_h = 5;
	armor_m = 0;

	weapon_h = 5;
	weapon_m = 0;

	hp_h = (vit_h + tough_h) / 2;
	hp_m = (vit_m + tough_m) / 2;

	hit_h = (str_h + weapon_h) / 10;
	hit_m = (str_m + weapon_m) / 10;

	def_h = (tough_h + armor_h) / 10;
	def_m = (tough_m + armor_m) / 10;

	int roll_h, roll_m;
	int weapon_h_dice;
	int weapon_m_dice;

	cout << "Bazowy atak potwora = " << ag_m << endl;
	cout << "Hp potwora = " << hp_m << endl;
	cout << "Obrażenia potwora = " << hit_m << endl;
	cout << "Obrona potwora = " << def_m << endl;
	cout << endl;
	cout << "Bazowy atak gracza = " << ag_h << endl;
	cout << "Hp gracza = " << hp_h << endl;
	cout << "Obrażenia gracza = " << hit_h << endl;
	cout << "Obrona gracza = " << def_h << endl;
	cout << endl;

	while (hp_h > 0 && hp_m > 0) {

		roll_h = rand() % 100 + 1;
		weapon_h_dice = rand() % 4 + 1;

		if (roll_h <= ag_h) {
			hp_m = hp_m - (hit_h + weapon_h_dice - def_m);
			cout <<"Rzut na trafienie bohatera = " << roll_h << endl;
			cout <<"Rzut k10 broni bohatera = " << weapon_h_dice << endl;
			cout <<"hp potwora= " << hp_m << endl;
		}

		roll_m = rand() % 100 + 1;
		weapon_m_dice = rand() % 4 + 1;

		if (roll_m <= ag_m) {
			hp_h = hp_h - (hit_m + weapon_m_dice - def_h);
			cout <<"Rzut na trafienie potwora = " << roll_m << endl;
			cout <<"Rzut k10 broni potwora = " << weapon_m_dice << endl;
			cout <<"hp gracza = " << hp_h << endl;

		}
	}

	return 0;
}

 

2 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 15 stycznia 2020 przez Bloody Nowicjusz (140 p.)
edycja 15 stycznia 2020 przez Bloody

Cześć! Wiem że piszę ponad dwa lata od zadania tematu, ale jeśli temat nadal jest aktualny to jestem w stanie współpracować, przy tworzeniu gry. Jeśli potrzebujesz jeszcze jakichś informacji pisz na maila macieju08@gmail.com .


 

–1 głos
odpowiedź 6 lipca 2020 przez CruSSik Początkujący (440 p.)
napisz ile płacisz bo jak nic to napisz że szukasz ludzi chętnych
2
komentarz 6 lipca 2020 przez Arkadiusz Waluk Ekspert (287,950 p.)
Spójrz na datę. Obawiam się, że raczej już dawno nie szuka.
komentarz 6 lipca 2020 przez CruSSik Początkujący (440 p.)
e tam takie EA żyje już z 1000 lat

Podobne pytania

+3 głosów
0 odpowiedzi 310 wizyt
pytanie zadane 3 lipca 2018 w Nasze projekty przez Lilithsy Początkujący (250 p.)
+2 głosów
4 odpowiedzi 801 wizyt
pytanie zadane 25 grudnia 2017 w Nasze projekty przez unicorncoder Nowicjusz (140 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 458 wizyt
pytanie zadane 14 września 2018 w Systemy operacyjne, programy przez comoto45 Nowicjusz (160 p.)

92,555 zapytań

141,403 odpowiedzi

319,554 komentarzy

61,939 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...