Witajcie,
zgodnie z tym co było mówione jako nowemu administratorowi przypadała mi rola wyboru nowego składu administracji. Właściwie powiedzenie, że to będzie nowy skład to trochę za dużo, bo większa część osób pochodzi z poprzedniego składu i myślę, że to dobrze, gdyż są to przecież osoby już sprawdzone i nie będące tu od dziś. Ale z pewnością jest to potrzebne odświeżenie - po co tam osoby, które od kilku miesięcy na forum nie wchodziły.
Nowy skład administracji forum
Moderatorzy:
Comandeer
draghan
Eryk Andrzejewski
event15
Patrycjerz
Redaktorzy:
adrian17
HaKIM
szmq
Są to osoby powszechnie na forum znane, lubiane i doceniane - tylko takich osób potrzebujemy w administracji. Dziękuję za wszystkie inne sugestie, myślę, że jest to odpowiednia ekipa i razem będziemy dobrze pilnowali porządku na forum oraz rozwijali je do przodu. Na wszelkie sugestie oczywiście jestem otwarty, ale nikomu nie mogę nic obiecać, w chwili obecnej uważam, że taka ilość osób jest wystarczająca. Jeśli ktoś nawet bardzo chciał się w niej znaleźć, a się nie znalazł to wybaczcie i zrozumcie - kierowałem się głównie tym co sugerowaliście mi wy oraz własnymi obserwacjami. Jestem tu nie od dziś, uważam więc, że mam jakieś rozeznanie na temat forum.
W tym miejscu chciałbym podziękować jeszcze wszystkim osobom, które już w administracji nie są a były. Większość z tych osób z tego co widać już nie odwiedza forum, ale może jakoś to do nich dotrze - z pewnością podziękowania za włożoną pracę się należą.
Nowej administracji chciałbym życzyć powodzenia i jak najmniej pracy przy zgłoszeniach i nieprzyjemnych sytuacjach. Takowych całkowicie uniknąć się jak wiemy niestety nie da, ale oby było ich jak najmniej. Jak też wiadomo ranga nie jest tutaj żadnym wielkim obowiązkiem, wchodźcie kiedy macie czas, pomagajcie innym i działajcie w razie potrzeby.
Wspomnę jeszcze na koniec o kolejnych bliskich planach dotyczących zmian na forum.
Najbliższą kwestią do zrealizowania jest zmiana regulaminu. Przygotowujemy już jego wstępną wersję, dyskutujemy razem co należy do niego wprowadzić i jak powinien wyglądać. Nie da się ukryć, że aktualny regulamin jest dość ubogi, zbyt mało precyzyjnie określa wiele spraw. Poprawimy to razem.
Jest również propozycja używania rangi eksperta - do tej pory była ona nieco zapomniana. Zastanawiamy się wspólnie, aby przydzielić ją jako taki honorowy tytuł, coś mniej zobowiązującego niż redaktor czy moderator. Taka osoba prawdopodobnie miałaby jakieś wyższe uprawnienia tylko w danej kategorii forum, decydowalibyśmy razem kto taką rangę by otrzymywał. Jest to jeszcze wszystko do przemyślenia.
Dalszych sugestii i propozycji zmian również już sporo mam, wszystko w miarę możliwości będziemy wprowadzać. Jednym z nowych pomysłów jaki mam jest to, abyśmy co jakiś czas spotkali się i porozmawiali o zmianach - ustalili konkretny dzień i godzinę gdzie zbierze się jak najwięcej osób, aby dodać coś od siebie. Taką dyskusję oczywiście możemy spokojnie przeprowadzić na naszym IRC, ja spędzam tam bardzo dużo czasu, praktycznie ciągle tam jestem, ale może gdybyśmy umówili się, że mobilizujemy się w danej chwili to może zebrało by się nas więcej. Wcześniej tego nie było, jak wiemy Mirosław mało był na forum i nie miał czasu na takie rozmowy. Chcę to zmienić i dać większą szansę dialogu razem.
Na IRC oczywiście zapraszam zawsze. Ja jestem kiedy mogę, jeśli nie ja to ktoś inny z administracji przeważnie tam jest - zawsze więc można uzyskać jakąś pomoc w razie potrzeby czy po prostu pogadać.
To wszystko co mam na chwilę obecną do przekazania.
Dziękuję bardzo za przeczytanie i pozdrawiam :)