• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Odpowiedzi: k222

240
odpowiedzi
46
najlepszych odpowiedzi
1 głos
odpowiedź 4 stycznia 2022
W zasadzie z jednej strony minecraft wymagający nie jest, z drugiej około 2500 to już ok przedział j
1 głos
odpowiedź 4 stycznia 2022
Przydało by się sformatować ten kod, żeby był czytelniejszy, ale wygląda na to, że ten fragment:
0 głosów
odpowiedź 4 stycznia 2022
Output programu (warto dorzucić na przyszłość): The cell is (1, a) The cell is (1, b) The cell is
0 głosów
odpowiedź 9 grudnia 2021
Nie wiem czy dobrze rozumiem, bo opis jest dosyć zwięzły, ale k-NN pochodzi od słów k-nearest n
0 głosów
odpowiedź 26 października 2021
Co do pierwszej rzeczy, czyli przełożenia język naturalny -> algeebra relacji to pewnie, za pomoc
0 głosów
odpowiedź 16 marca 2020
Ze swojej strony mogę dodać, że ja studiuję infę, mój kolega teleinfę i po prostu wygląda to tak, że
2 głosów
odpowiedź 10 marca 2020
#include <iostream> // std::cout, std::fixed, std::scientific #include <math.h> in...
0 głosów
odpowiedź 24 stycznia 2020
Najprościej usuwasz wszystko i wklejasz swój działający kod. Wersja C++ ma znaczenie przy bardziej z
0 głosów
odpowiedź 22 stycznia 2020
for(int i=0; i<ile; i++) { cin>>tab[i]; (*c)++; } lub for(int i=0; i<ile; i+...
1 głos
odpowiedź 18 stycznia 2020
czemu, gdy przesłaniamy metodę Equals to trzeba też przesłonić GetHashCode? To jest ogólna zasada
2 głosów
odpowiedź 16 stycznia 2020
Nie wiem co znaczą u ciebie r, p, q, a więc że sobie nawet trudu nie nadałeś żeby je ponazywać przyj
1 głos
odpowiedź 16 stycznia 2020
Przypadek optymistyczny i pesymistyczny to pojedynczy przypadek. Czasami łatwo jest je wyznaczyć (pa
1 głos
odpowiedź 10 stycznia 2020
Kilka sugestii co można zrobić na początku:  * podłącz dysk używając innego kabelka / pod inne
0 głosów
odpowiedź 10 stycznia 2020