• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Odpowiedzi: MetGang

250
odpowiedzi
67
najlepszych odpowiedzi
0 głosów
odpowiedź 13 czerwca 2016
Nie wiem jakie serwery będą dostępne u Ciebie na stanowiskach, ale zazwyczaj serwer posiada 2 gniazd
1 głos
odpowiedź 13 czerwca 2016
Po pierwsze, wg moich testów ify ze stringami nie są aż tak wolne w porównaniu do switcha (a przynaj
0 głosów
odpowiedź 12 czerwca 2016
Pierwszy blok kodu to zwykły matematyczny wzór na odległość 2 punktów na płaszczyźnie 2D. Drugi, pr
1 głos
odpowiedź 12 czerwca 2016
W C++11 istnieje możliwość stworzenia funkcji constexpr, która przerabia string na liczbę w cza
1 głos
odpowiedź 12 czerwca 2016
vector<T>& Tab --> Tab.push_back(Obj) Object& Obj --> Tab.push_back(Obj) Obje...
1 głos
odpowiedź 11 czerwca 2016
SFML działa trochę inaczej. Otóż obsługuje on format .png a więc i przezroczyste tło, a więc wystarc
0 głosów
odpowiedź 11 czerwca 2016
Albo przesyłasz jedną klasę do drugiej lub tylko jedną z jej wartości, albo bawisz się ze zmiennymi
0 głosów
odpowiedź 10 czerwca 2016
1. "Wystarczy" stworzyć własny język skryptowy wraz z jego interpreterem w C++. 2. SFML m
0 głosów
odpowiedź 9 czerwca 2016
Cudów po tym IDE nie masz się co spodziewać. Jedyna znana mi solucja, której sam kiedyś używałem, to
0 głosów
odpowiedź 9 czerwca 2016
Możliwości jest mnóstwo. Jest wiele modów/aplikacji z łatwym interfejsem, w których dodanie bloku/pr
1 głos
odpowiedź 9 czerwca 2016
http://en.cppreference.com/w/cpp/container/vector/push_back Normalnie tworzysz sprite, ustawiasz te...
1 głos
odpowiedź 7 czerwca 2016
Lenistwo nie boli. Treść twojego pytania w Google i pierwsza strona...
0 głosów
odpowiedź 4 czerwca 2016
Do C::B 16.01 (GCC 4.9.2) użyj SFML 2.3.2 (najnowsza) i polecam zlinkować dynamicznie, gdyż statyczn
1 głos
odpowiedź 4 czerwca 2016
Rozumiem że istnieje takie coś jak ciekawość, ważna cecha u programisty. Dzięki niej człowiek się ro
0 głosów
odpowiedź 2 czerwca 2016
https://unity3d.com/legal/eula Dopóki nie zarobisz za dużo - wszystko spoko.
2 głosów
odpowiedź 1 czerwca 2016
Ach ten Visual i jego zrozumiałe komunikaty. GCC wywala jaśniejszą odpowiedź. Player(); ~Player();
0 głosów
odpowiedź 31 maja 2016
Osobiście użyłbym sf::RenderTexture i oddzielnie rysował na nich jeśli potrzebujesz osobnych okien/s
1 głos
odpowiedź 31 maja 2016
Wszystko działa poprawnie. Dzieje się tak gdyż obiekty są umieszczane w pamięci za pomocą chunków,&n
1 głos
odpowiedź 18 maja 2016
Jeśli nie wiesz jaka jest ilość słów to polecam std::vector (samorozszerzalna, dynamiczna tablica) d
0 głosów
odpowiedź 18 maja 2016
W ogóle był problem ze wskaźnikiem Dziękuje za dokładne wyjaśnienie. number2++; Zgaduję,

92,615 zapytań

141,465 odpowiedzi

319,779 komentarzy

61,997 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

...