• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Odpowiedzi: Łukasz Wasilewski

35
odpowiedzi
6
najlepszych odpowiedzi
0 głosów
odpowiedź 3 czerwca 2018
Ja zamiast tworzyć z każdą iteracją nowego statica, wrzucał bym dany obiekt do jakiejś tablicy/listy
2 głosów
odpowiedź 20 kwietnia 2018
Cześć,  wydaje mi się, że raczej nie ma takiej możliwości, by wywołać funkcję main()&nbsp
1 głos
odpowiedź 19 kwietnia 2018
Problem polega na tym, że funkcja resize() odnosi się do obecnego rozmiaru wektora i jeśli
0 głosów
odpowiedź 19 grudnia 2017
Nie rozumiem po co Ci wektor z osobami, kiedy masz już wektor z naleśnikami od każdej osoby wystarcz
-2 głosów
odpowiedź 7 czerwca 2016
C++ :)
1 głos
odpowiedź 29 maja 2016
Cześć, najpierw zamień przecinek na kropkę tak jak napisał kolega wyżej, potem możesz użyć funkcji
0 głosów
odpowiedź 4 maja 2016
cin musisz przerwać enterem, jeśli wpiszesz np: 4 5 6 7 8 .. to cin zapamięta tylko 4, ale pętla się
1 głos
odpowiedź 28 kwietnia 2016
Siema.  Jeżeli chcesz osiągnąć efekt taki jak dałeś w komentarzu to mogę dać Ci pomysł. 1. Na
1 głos
odpowiedź 25 kwietnia 2016
Cześć, błąd masz tu: if(wyraz[i]=!wyraz[ostatnia-i]) Zapis =! oznacza inaczej wyraz[i] = !wyra.
4 głosów
odpowiedź 22 kwietnia 2016
Tak jak kolega określił: char** argv można zapisać jako char *argv[] Poszukaj hasła: "int argc,
0 głosów
odpowiedź 19 kwietnia 2016
vector obiektów "pocisk" który zawiera tylko sprite do narysowania oraz vector2f pozycji końcowej.&n
1 głos
odpowiedź 19 kwietnia 2016
Może zmienna statyczna? 
0 głosów
odpowiedź 12 kwietnia 2016
Błąd jest tu: for (i==10; i<=0; i--) for działa tak: (stan początkowy; warunek; (de)inkrement
2 głosów
odpowiedź 11 kwietnia 2016
Czy w danej dziedzinie może być tylko jeden ekspert? :)
0 głosów
odpowiedź 11 kwietnia 2016
1. Możesz dodać zmienną statyczną liczącą dni, program zawsze po 24 zwiększa ją o 1., wtedy do każd
0 głosów
odpowiedź 11 kwietnia 2016
Uruchom grę w trybie Release, jeśli uruchomi to wyjdź, w folderze projektu masz folder Release, jest
2 głosów
odpowiedź 8 kwietnia 2016
Siema, kilka metod: -nie obliczaj pozycji tego co za "plecami" gracza, -jedne elementy p...
1 głos
odpowiedź 5 kwietnia 2016
if (wz[i]>wy[j]) {n=n+1;} else if (wz[i]<wy[j]) {f=n;} Jak kolega wyżej napisał, w else powi
2 głosów
odpowiedź 5 kwietnia 2016
cout<<liczba<<endl; Zmień to na: cout << (liczba < 0 ? 0 : liczba) <&l
1 głos
odpowiedź 4 kwietnia 2016
Wystarczy dobrze znać obiektowego c++ :).

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

...