• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Czy warto używać CMS przy tworzeniu stron WWW

Object Storage Arubacloud
+2 głosów
979 wizyt
pytanie zadane 8 grudnia 2015 w HTML i CSS przez empty2102 Początkujący (310 p.)
Witam was,

Ostatniego czasu dużo uczę się pisania stron WWW w notepadzie ++, ale praktycznie wszędzie gdzie wejdę to ktoś pisze o używaniu Wordpress. Wytłumaczycie mi do czego się tak na prawde on przydaje? Tam też mogę tworzyć je pisząc? Czy bedzie mnie prowadzić za ręke i tworzył mnóstwo niepotrzebnego kodu? Kolejne pytanie, jeśli mamy portal internetowy typu www.wp.pl, powiedzcie jak oni potrafią tak szybko zmieniać podstrony, codziennie nowych informacji jest mnóstwo a oni potrafią zmieniać stronę dziennie po 50 razy, sztab informatyków? Czy szablon i zmiana tylko zawartości strony bez wiedzy informatycznej? Ogólnie w temacie jestem zielony, póki co ucze się i chciałbym zrozumieć na czym to polega.

5 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 8 grudnia 2015 przez Eimens Maniak (69,240 p.)
wybrane 9 grudnia 2015 przez empty2102
 
Najlepsza
Wp korzysta właśnie z CMS i czyjąś pracą jest dodawanie informacji, pracuje tam kilka osób niekoniecznie informatyków byle by umieli obsługiwać się CMS'em i dodają nowe informacje :)

Polecam właśnie robić stronę za pomocą WordPressa. Szybko ładnie wygodnie i można łatwo wykonać dla kogoś płatne zlecenie :)
+1 głos
odpowiedź 8 grudnia 2015 przez JimmyTulipanTudeski Bywalec (2,780 p.)
Do prostych stron nie potrzebne są CMSY, możesz je napisać w zwykłym notatniku za pomocą HTML CSS JS.