• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

question-closed Błąd konstruktora

Object Storage Arubacloud
0 głosów
116 wizyt
pytanie zadane 10 listopada 2015 w C i C++ przez patryk16 Obywatel (1,080 p.)
zamknięte 11 listopada 2015 przez patryk16
class CrazyFly : public NPC
{
public:
    CrazyFly(int x,int y,int l,bool g,int i,int ri,int c,int s,string link,Player *play)
    : NPC(x,y,l,g,i,10,c,s,link,play)
   {
       //NPC::NPC(x,y,l,g,i,10,c,s,link,play);
        frame=1;
Enabled=true;
Angry=false;
time=0.015;
szer=80;
wys=60;
for(int i=0;i<3;i++)
{
    Spadaj[i]=false;
}
Spadniety=false;
IsGravity=false;
    }
    void Ai(Player *play,sf::RenderWindow *op,sf::Event *ev,vector <ANSIObject*> plan1,Game *cos);
};
class NPC : public Object
{

//sf::Thread deat;

//float time,czas;
//cell.
//start.
protected:
    int xp,yp;//cell.
    int sx,sy;//start.
int szer,wys;
int live;
 bool Idle,Angry;
    int wybor;
bool Jump;
bool CanJump;
int jumpheigh;
int jumpspeed;
int jumpc;
int jumti;
 int speed;
float czas,time,timea;
sf::Clock clock;
int Gravitacja;
int spo;//od spadaj
int frame;
sf::Clock zeg;
sf::Int32 gcs,gct,lis,lit;
bool Run;
int lecz;
bool Lec1,Lec2,Lec3;
Psychic *fizyka;
  bool Enabled;
        bool Gravity;
        int kierunek;
        int pozycja;
        bool Spadaj[3];
        bool Spadniety;
        bool IsGravity;
int r;//œrednica pola reakcji

    public:
        void setPosition(float x,float y)
        {
            cialo.setPosition(x,y);
        }
        void SetSpadni(bool g)
        {
            Spadniety=g;
        }
        bool GetSpad(int i)
        {
            return Spadaj[i];
        }
        bool GetSpadni()
        {
            return Spadniety;
        }
        int GetKier()
        {
            return kierunek;
        }
        void SetGrav(bool g)
        {
            Gravity=g;
        }
        int GetLive()
        {
            return live;
        }
void SetSpad(bool s,int i)
{
    Spadaj[i]=s;
}

        bool Odrzuty[3];
        void SetGravSpeed(int s)
        {
            Gravitacja=s;
        }
        void SetKier(int k)
        {
            kierunek=k;
        }
        int GetGravSpeed()
        {
            return Gravitacja;
        }

void SetSpeed(int s)
{
    speed=s;
}

        NPC(int x,int y,int l,bool g,int i,int ri,int c,int s,string link,Player *play)
        {

            live=l;
            spo=1;
            Lec1=false;
            Lec2=false;
            Lec3=false;
            Gravity=g;
            create(x,y,link);
            pozycja=i;
            kierunek=rand()%2+1;
            kierunek--;
            cialo.setOrigin(tex.getSize().x/2,tex.getSize().y/2);
            speed=s;
            time=c;
            Run=false;
            Enabled=false;
          r=ri;
          fizyka=new Psychic(0,0);
          Gravitacja=1;
          lis=15;
        }
        virtual void Ai(Player *play,sf::RenderWindow *op,sf::Event *ev,vector <ANSIObject*> plan1,Game *cos)=0;

        void SetLive(int l)
        {
            live+=l;
        }
        int GetPost()
        {
          return pozycja;
        }
        Fun fun;
        bool Sesiti(Object *cel);
        bool SprawDot(Player *cel,sf::Sprite *dot,int r);
        int GetSzer()
        {
            return szer;
        }
         int GetWys()
        {
            return wys;
        }

};

 

wyskakuje mi bład obj\Release\main.o:main.cpp:(.text$_ZN3GraC1EiiSs[__ZN3GraC1EiiSs]+0x1d02)||undefined reference to `vtable for CrazyFly'| przy konstruktorze classy CrazyFly.

Nie wiem o co chodzi?

 

komentarz zamknięcia: Problem rozwiązany.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 10 listopada 2015 przez criss Mędrzec (172,590 p.)
Zdefiniowałeś w CrazyFly metode Ai() odziedziczoną po NPC?

Podobne pytania

+3 głosów
2 odpowiedzi 257 wizyt
pytanie zadane 19 listopada 2015 w PHP przez event15 Szeryf (93,790 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 184 wizyt
pytanie zadane 23 kwietnia 2019 w C i C++ przez Milo Obywatel (1,180 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 537 wizyt
pytanie zadane 3 lipca 2015 w C i C++ przez Wiciorny Ekspert (270,190 p.)

92,579 zapytań

141,432 odpowiedzi

319,664 komentarzy

61,964 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...