class CrazyFly : public NPC
{
public:
CrazyFly(int x,int y,int l,bool g,int i,int ri,int c,int s,string link,Player *play)
: NPC(x,y,l,g,i,10,c,s,link,play)
{
//NPC::NPC(x,y,l,g,i,10,c,s,link,play);
frame=1;
Enabled=true;
Angry=false;
time=0.015;
szer=80;
wys=60;
for(int i=0;i<3;i++)
{
Spadaj[i]=false;
}
Spadniety=false;
IsGravity=false;
}
void Ai(Player *play,sf::RenderWindow *op,sf::Event *ev,vector <ANSIObject*> plan1,Game *cos);
};
class NPC : public Object
{
//sf::Thread deat;
//float time,czas;
//cell.
//start.
protected:
int xp,yp;//cell.
int sx,sy;//start.
int szer,wys;
int live;
bool Idle,Angry;
int wybor;
bool Jump;
bool CanJump;
int jumpheigh;
int jumpspeed;
int jumpc;
int jumti;
int speed;
float czas,time,timea;
sf::Clock clock;
int Gravitacja;
int spo;//od spadaj
int frame;
sf::Clock zeg;
sf::Int32 gcs,gct,lis,lit;
bool Run;
int lecz;
bool Lec1,Lec2,Lec3;
Psychic *fizyka;
bool Enabled;
bool Gravity;
int kierunek;
int pozycja;
bool Spadaj[3];
bool Spadniety;
bool IsGravity;
int r;//œrednica pola reakcji
public:
void setPosition(float x,float y)
{
cialo.setPosition(x,y);
}
void SetSpadni(bool g)
{
Spadniety=g;
}
bool GetSpad(int i)
{
return Spadaj[i];
}
bool GetSpadni()
{
return Spadniety;
}
int GetKier()
{
return kierunek;
}
void SetGrav(bool g)
{
Gravity=g;
}
int GetLive()
{
return live;
}
void SetSpad(bool s,int i)
{
Spadaj[i]=s;
}
bool Odrzuty[3];
void SetGravSpeed(int s)
{
Gravitacja=s;
}
void SetKier(int k)
{
kierunek=k;
}
int GetGravSpeed()
{
return Gravitacja;
}
void SetSpeed(int s)
{
speed=s;
}
NPC(int x,int y,int l,bool g,int i,int ri,int c,int s,string link,Player *play)
{
live=l;
spo=1;
Lec1=false;
Lec2=false;
Lec3=false;
Gravity=g;
create(x,y,link);
pozycja=i;
kierunek=rand()%2+1;
kierunek--;
cialo.setOrigin(tex.getSize().x/2,tex.getSize().y/2);
speed=s;
time=c;
Run=false;
Enabled=false;
r=ri;
fizyka=new Psychic(0,0);
Gravitacja=1;
lis=15;
}
virtual void Ai(Player *play,sf::RenderWindow *op,sf::Event *ev,vector <ANSIObject*> plan1,Game *cos)=0;
void SetLive(int l)
{
live+=l;
}
int GetPost()
{
return pozycja;
}
Fun fun;
bool Sesiti(Object *cel);
bool SprawDot(Player *cel,sf::Sprite *dot,int r);
int GetSzer()
{
return szer;
}
int GetWys()
{
return wys;
}
};
wyskakuje mi bład obj\Release\main.o:main.cpp:(.text$_ZN3GraC1EiiSs[__ZN3GraC1EiiSs]+0x1d02)||undefined reference to `vtable for CrazyFly'| przy konstruktorze classy CrazyFly.
Nie wiem o co chodzi?