Witam, ostatnio zacząłem się korzystać z bilblioteki SFML, uczyłem się według kursu(na cpp0x.pl) i przy lekcji z teksturami napotkałem problem. Nie mogę wczytać tekstury przy pomocy loadFromFile. Szukałem troche no google'ach no i lipa. xd
Oto kod:
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <iostream>
int main()
{
sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 640, 480, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" );
sf::Texture tekstura;
tekstura.loadFromFile( "box.jpg" );
sf::Sprite obrazek;
obrazek.setTexture( tekstura );
while( oknoAplikacji.isOpen() )
{
sf::Event zdarzenie;
while( oknoAplikacji.pollEvent( zdarzenie ) )
{
if( zdarzenie.type == sf::Event::Closed )
oknoAplikacji.close();
if( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape )
oknoAplikacji.close();
if( zdarzenie.type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.mouseButton.button == sf::Mouse::Middle )
oknoAplikacji.close();
}
oknoAplikacji.clear( sf::Color::Black );
obrazek.setOrigin( 20, 20 );
obrazek.setPosition( 100, 80 );
obrazek.setRotation( 30 );
obrazek.setScale( 1.2, 0.8 );
oknoAplikacji.draw( obrazek );
oknoAplikacji.display();
}
return 0;
}