• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Powrót do programowania.

Aruba Cloud - Virtual Private Server VPS
0 głosów
189 wizyt
pytanie zadane 11 stycznia 2024 w C# przez domngo Nowicjusz (120 p.)
Cześć mam dość nietypowy problem, mianowicie chodzi o dość długą przerwę w programowaniu. Jestem absolwentem politechniki, mam tytuł inżyniera, na studiach radziłem sobie całkiem dobrze, nie miałem nigdy większych problemów, ale przez dość poważne problemy prywatne musiałem odłożyć to na bok, od prawie roku nie tknąłem żadnego kodu, w końcu wszystko się unormowało i chciałbym dostać pierwszą pracę,  ale moje wszystkie umiejętności, że tak powiem, trzeba odmrozić, dodatkowo jestem trochę zagubiony i nie jestem pewny, czym konkretnie w tym momencie powinienem się zająć, żeby to sprawnie poszło. Czy jest tu ktoś, kto mógłby podrzucić mi źródła do dość obszernej bazy jakichś ćwiczeń podstawowych, lecz bardziej tych zaawansowanych, oraz poinstruować mnie delikatnie jakie ruchy powinienem teraz wykonać, żeby szybko wrócić do stanu programowania sprzed roku? Obszar, w którym działałem to głównie C#, Unity, .NET. Z góry dziękuje wszystkim za pomoc, pozdrawiam!
komentarz 11 stycznia 2024 przez PreZmyK Pasjonat (21,490 p.)

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 12 stycznia 2024 przez marcin99b Szeryf (84,170 p.)

Tak najlepiej to chyba wybrać jakąś ścieżke z https://roadmap.sh/ i nią iść, albo potestować kilka i wybrać co sie chce

Lepszego sposobu raczej nie ma, najwyżej możesz pozmieniać kolejność i priorytety pod siebie, ale to tyle

Podobne pytania

0 głosów
2 odpowiedzi 1,012 wizyt
pytanie zadane 20 lutego 2022 w Python przez sisOOO Obywatel (1,430 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 225 wizyt
pytanie zadane 20 września 2021 w Systemy operacyjne, programy przez KFC Użytkownik (610 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 765 wizyt