Witam!
Tworzę w Unity 2D grę dla dwóch osób typu top-down shooter gdzie gracze sterują swoim czołgiem walcząc ze sobą 1v1. Udało mi już się zrobić skrypt na poruszanie, strzelanie, i niszczenie czołgu. Chciałbym zrobić też rzecz taką, że w sytuacji kiedy czołgi nie są blisko siebie, to do chodzi do podzielenia ekranu, czyli na jednym ekranie pokazuje i perspektywę z kamery pierwszego czołgu i z kamery drugiego czołgu jednocześnie, jednak mam z tym problemy. Ekran podzielony potrafię jakoś zrobić, jednak jest inny problem, na początku zamierzałem po prostu dorobić drugą kamerę i obydwie kamery w hierarchii podpiąć jako dziecko do obiektów czołgów. Kamera faktycznie śledziła czołgi i ekran był podzielony, ale gdy obracałem/skręcałem czołgiem to kamera też się obracała czego nie chcę, bo ma tylko śledzić przemieszczanie się czołgu, a nie obracanie, potem spróbowałem dodać obiekt 2d camera z pakietu cinemachine i co prawda obracania kamery nie ma, ale po ustawieniu potrzebnych właściwości w inspectorze, działa to tylko na jedną kamerę, więc przy 1 czołgu kamera się nie obraca, a przy 2 czołgu już tak. Jeśli wiecie co robię źle, albo macie inny pomysł jak zrobić podzielony ekran na 2 graczy i żeby kamera się nie obracała w czasie skręcania, to będę wdzięczny.
Dziękuję za każdą pomoc