• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Unity - problem z warstwami w grze 2D

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
0 głosów
1,459 wizyt
pytanie zadane 21 listopada 2017 w OpenGL, Unity przez Eryk Chojnacki Obywatel (1,420 p.)
Witam, od jakiegoś czasu uczę się tworzyć gry w unity3d. Jestem na etapie tworzenia GUI menu głównego, a więc podstawowo mam jakiś ozdobny tytuł no i opcje wyboru. Kiedy jednak chcę dodać napis na grafikę, mam problem z tym, że raz wyświetla się na grafice, ale czasem też pod grafiką (grafika zasłania napis). Szukałem po necie i znalazłem to, jak działają layery, ale to nie pomogło. W czym tkwi problem i jak go rozwiązać?

Screen:

https://imgur.com/a/VGXlr
komentarz 21 listopada 2017 przez Eryk Chojnacki Obywatel (1,420 p.)
A i przepraszam za screena obu ekranów

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 21 listopada 2017 przez MichałK Początkujący (480 p.)
wybrane 21 listopada 2017 przez Eryk Chojnacki
 
Najlepsza

1. Do sortowania sprite'ow służy pole Sorting Layer oraz Order in Layer na komponencie sprite renderer.

2. Jesli tworzysz interface to nie używaj zwykłych sprite'ow tylko elementów z zakładki UI, wtedy tworzy się obiekt canvas i pod nim możesz tworzyć przyciski, tekst itd.

komentarz 21 listopada 2017 przez Eryk Chojnacki Obywatel (1,420 p.)
Dzięki

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 1,450 wizyt
pytanie zadane 24 czerwca 2019 w OpenGL, Unity przez marcin_w Gaduła (3,190 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 269 wizyt
pytanie zadane 4 sierpnia 2017 w C# przez DeBos123 Nałogowiec (44,950 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 756 wizyt
pytanie zadane 3 czerwca 2018 w Nasze projekty przez 10kw10 Pasjonat (22,880 p.)

93,437 zapytań

142,431 odpowiedzi

322,670 komentarzy

62,801 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

...