Cześć,
Chciałbym przedstawić wam moją nową grę stworzoną w Unity. Jest To typowy "Arkanoid", w którym musisz zniszczyć klocki odbijając piłkę na ruchomej platformie. Ogólnie wiem, że tego typu gier jest masa ale podszedłem do tematu trochę z innej strony, staram się robić dość kreatywne poziomy z wykorzystaniem różnych typów klocków z poziomami np. na czas oraz dodałem też poziomy z 3D bossami, live rankingi oraz top 3 pod każdym poziomem, dodatkowo przez to ze mamy rankingi dodałem też personalizowane avatary i profile. Jestem ciekaw waszej opinii bo mam wrażenie, że retention jest bardzo słabe, ludzie już nie chcą grać w arkanoidy czy tylko mój jest taki słaby? Co byście poprawili?
Pozdrawiam!
Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=r_y43NYEEi8
Gra:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ArkadiuszHaduch.BrickBusterSpaceBall