Cześć
Przygotowuje sobie podwaliny do projektu który mam oddać na koniec semestru więc chciałem napisać program rysujący kształt przypominający litere W.
Ogarnąłem końcowe linie pionowe ale chciałem przejść do tych skośnych. Wywnioskowałem że mogę do tego podejść w taki sposób że to są polowy przekątnych, ale niestety nie wiem jak to zaimplementować. 3 pętla psuje cały efekt, a jeśli nie jest ona zagnieżdżona w drugiej to też nic sie nie wydarzy.
Załączam plik z tego projektu. Nie chcę gotowca całego projektu, tylko wskazówki do wyżej wymienionego problemu.
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int n=10, i, j, k;
//cin>>n;
for ( i = 0; i < n ; ++i)
{
for ( j = 0; j < n ; ++j)
{
if ((j==0)||(j==(n-1)))
cout<<"* ";
else
cout<<" ";
//if ((i==j)&&(j>(n/2)||i>(n/2)))
//cout<<"* ";
for ( k = (n/2); k <n ; ++k)
{
if(i==j)
cout<<"* ";
}
}
cout<<endl;
}
return 0;
}