• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Animacja skalowania - unity C#

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
0 głosów
413 wizyt
pytanie zadane 23 kwietnia 2022 w C# przez Niewiaryg Nowicjusz (160 p.)

Kod poniżej ustawia skalę danego obiektu na 0.13 z powolna animacja jego rośnięcia od 0. Jednakże ja bym chciała żeby ten kod dodawał tą wartość 0.13 do aktualnej skali tego obiektu, a nie zaczynał o 0. Czy jest jakiś łatwy sposób na przerobienie tego tak żeby za każdym razem dodawało jakąś dana wartość do skali a nie ją na nowo ustawiało plus żeby dodatkowo miało to swoją animacje?

// create a new AnimationClip
AnimationClip clip = new AnimationClip();
clip.legacy = true;

// create a curve
Keyframe[] keys;
keys = new Keyframe[3];
keys[1] = new Keyframe(6.0f, 0.13f);

//Scale x
curve = new AnimationCurve(keys);
clip.SetCurve("", typeof(Transform), "localScale.x", curve);

 // Scale y
 curve = new AnimationCurve(keys);
 clip.SetCurve("", typeof(Transform), "localScale.y", curve);                                   
 
//Scale z
 curve = new AnimationCurve(keys);
 clip.SetCurve("", typeof(Transform), "localScale.z", curve);

 //animate the GameObject
 anim.Addclip(clip clip.name);
 anim.Play(clip.name);

 

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 298 wizyt
pytanie zadane 13 kwietnia 2017 w Grafika i multimedia przez Alias Początkujący (250 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 502 wizyt
pytanie zadane 25 marca 2021 w OpenGL, Unity przez Macion Nowicjusz (180 p.)
0 głosów
1 odpowiedź 274 wizyt
pytanie zadane 31 maja 2022 w C# przez Routa Nowicjusz (160 p.)

93,443 zapytań

142,434 odpowiedzi

322,691 komentarzy

62,805 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

...