• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

LNU - ćwiczenie "Menedżer"

Object Storage Arubacloud
0 głosów
510 wizyt
pytanie zadane 3 marca 2022 w Java przez mewtwo Użytkownik (830 p.)

Kod napisałem od "void practice". Potrzebuje wykropkowanych części w funkcji "void practice".

Przykładowe dane, które są błędne:

FAILEDPlayer( 90, 200, 137, 42, 77, 91 ); practice( 0, 136 ); practice( 1, 28 ); practice( 2, 143 ); { strength = 0, shootingSkill = 54, passingSkill = 79, defenceSkill = 93 };

FAILEDPlayer( 62, 178, 126, 20, 90, 75 ); practice( 0, 206 ); practice( 1, 214 ); practice( 2, 96 ); { strength = 9, shootingSkill = 32, passingSkill = 102, defenceSkill = 84 };

FAILEDPlayer( 73, 151, 105, 48, 50, 42 ); practice( 0, 52 ); practice( 1, 114 ); practice( 2, 112 ); { strength = 0, shootingSkill = 53, passingSkill = 55, defenceSkill = 42 };

FAILEDPlayer( 25, 211, 133, 25, 28, 5 ); practice( 0, 168 ); practice( 1, 197 ); practice( 2, 220 ); { strength = 16, shootingSkill = 37, passingSkill = 40, defenceSkill = 17 };

FAILEDPlayer( 55, 213, 139, 30, 66, 27 ); practice( 0, 99 ); practice( 1, 143 ); practice( 2, 199 ); { strength = 0, shootingSkill = 39, passingSkill = 75, defenceSkill = 27 };

FAILEDPlayer( 66, 207, 81, 98, 0, 83 ); practice( 0, 158 ); practice( 1, 91 ); practice( 2, 202 ); { strength = 15, shootingSkill = 110, passingSkill = 12, defenceSkill = 95 };

FAILEDPlayer( 5, 155, 108, 3, 54, 55 ); practice( 0, 235 ); practice( 1, 25 ); practice( 2, 213 ); { strength = 0, shootingSkill = 15, passingSkill = 56, defenceSkill = 57 };

FAILEDPlayer( 6, 229, 151, -7, 65, -2 ); practice( 0, 84 ); practice( 1, 9 ); practice( 2, 127 ); { strength = 0, shootingSkill = 8, passingSkill = 73, defenceSkill = 0 };

FAILEDPlayer( 4, 193, 133, 38, 13, 2 ); practice( 0, 27 ); practice( 1, 61 ); practice( 2, 12 ); { strength = 0, shootingSkill = 40, passingSkill = 15, defenceSkill = 2 };

FAILEDPlayer( 47, 158, 114, 55, 18, 79 ); practice( 0, 212 ); practice( 1, 142 ); practice( 2, 29 ); { strength = 2, shootingSkill = 67, passingSkill = 30, defenceSkill = 81 };

Polecenie:

w klasie Player uzupełnij metodę void practice ( int skill, int time ), symulującą trening zawodnika. Wartość przekazana przez parametr int skill określa rodzaj umiejętności, która jest trenowana:
0 - shootingSkill
1 - passingSkill
2 - defenceSkill

Wartość przekazana przez parametr int time określa czas treningu w minutach. Każde pełne 10 minut treningu powinno podnosić wartość pola określającego trenowaną umiejętność o 1 oraz obniżać wartość pola int strength o 1.

Przyjmij następujące zastrzeżenia:
1. zakres dozwolonych wartości pół  int shootingSkill, int passingSkill, int defenceSkill, int strength: min. 0, max. 100.
2. trening daje efekt podnoszenia umiejętności tylko przez pierwsze 120 minut. Wartość pola int strength maleje przez cały czas trwania treningu (nie mniej niż do wartości 0).

class Player {
    private int number;
    private int height;
    private int weight;
    private int strength = 100;
    private int shootingSkill;
    private int passingSkill;
    private int defenceSkill;
 
// constructor
    Player ( int number, int height, int weight, int shootingSkill, int passingSkill, int defenceSkill ) {
        if ( number < 0 ) this.number = 0;
        else if (number > 99) this.number = 99;
        else this.number = number;
 
        if ( height < 150 ) this.height = 150;
        else if (height > 230) this.height = 230;
        else this.height = height;
 
        if ( weight < 70 ) this.weight = 70;
        else if (weight > 150) this.weight = 150;
        else this.weight = weight;
 
        if ( shootingSkill < 0 ) this.shootingSkill = 0;
        else if (shootingSkill > 100) this.shootingSkill= 100;
        else this.shootingSkill = shootingSkill;
 
        if ( passingSkill< 0 ) this.passingSkill = 0;
        else if (passingSkill> 100) this.passingSkill = 100;
        else this.passingSkill = passingSkill;
 
        if ( defenceSkill< 0 ) this.defenceSkill = 0;
        else if (defenceSkill> 100) this.defenceSkill = 100;
        else this.defenceSkill = defenceSkill;
    }
 
// practice
    void practice ( int skill, int time ) {
         
            int timeS = time;
     
            if ( timeS > 120 ){
                timeS = 120;
            }
            ...
            switch (skill){
                case 0: this.shootingSkill += (timeS / 10 ); break;
                case 1: this.passingSkill += (timeS / 10 ); break;
                case 2: this.defenceSkill += (timeS / 10 ); break; 
            }
         
            if ( this.shootingSkill > 100 ){
                this.shootingSkill = 100;
            }
            ...
            ...
            if ( this.strength < 0 ) {
                this.strength = 0
            }
        }
    }
}

 

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 547 wizyt
pytanie zadane 4 maja 2023 w C i C++ przez meyuil Nowicjusz (150 p.)
+1 głos
1 odpowiedź 895 wizyt
pytanie zadane 23 czerwca 2022 w SQL, bazy danych przez Vladyslav Yavorskyi Nowicjusz (170 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 556 wizyt
pytanie zadane 14 kwietnia 2022 w Python przez mewtwo Użytkownik (830 p.)

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...