• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Zmiana zawodu- wybór jezyka.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
158 wizyt
pytanie zadane 14 lutego 2022 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez cichutky Nowicjusz (120 p.)

Cześć wszystkim!

 

Coś się kończy, coś się zaczyna. Postanowiłem się przebranżowić zaczynajac wszystko od zera. Jako, ze z LO jestem niespełnionym informatykiem to wybór padł na programowanie. Obecnie szukam dla siebie języka programowania, z którym mógłbym ubiegać sie o prace w it. Jak sie domyślacie- zaczynam wszystko od początku. W wakacje mam zamiar zrobić 3 miesięczny bootcamp z gwarancja pracy (nie wiem czy mogę podawać firmę) i później spróbować szukać swojego pierwszego szczęścia w nowym zawodzie. Wiem, ze początki są ciężkie ale padnie pytanie co byk chciał robić w programowaniu. Jestem wzrokowcem, wiec podoba mi sie front. Jestem gamerem i robienie gier również jest działem, w którym siebie widzę. Jestem ekstrawertykiem, wiec chciałbym pracować z ludźmi.  Potrafię angielski na przyzwoitym poziomie.To oczywiście telegraficzny skrót, natomiast domyślam sie, ze muszę ciężko pracować na nową drogę zawodową i na moje pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Stad kilka dodatkowych:

  • czy kurs javy będzie odpowiedni na rozpoczęcie przygody z programowaniem? Wybieram
  • Między jscript i pythonem. Wiem, ze później mogę uciec do drugiego jezyka itp. 
  • Czy osoba po wykształceniu innym niż informatyczne ma duża szanse rozwoju w tej branży (w moim przypadku medyczne)
  • Czy umiejętności miękkie dużo dają w pracy w it? Jestem osoba dość charyzmatyczna i potrafię pracować w ciężkich zespołach, w ciężkich warunkach.
  • Jak zacząć?… czy bootcamp to dobra opcja jako wprowadzenie?

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi!

Zaloguj lub zarejestruj się, aby odpowiedzieć na to pytanie.

Podobne pytania

0 głosów
4 odpowiedzi 360 wizyt