• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Na ile dokładnie można sprawdzić co było drukowane?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
665 wizyt
pytanie zadane 26 października 2021 w Sprzęt komputerowy przez wideraria Nowicjusz (150 p.)
Witam, zaznaczam, że totalnie nie znam się na komputerach. Wydrukowałam coś z Excel. Plik ten zawierał mnóstwo danych ale wydrukowałam tylko 3 kolumny - co będzie widział administrator urządzenia? Czy będzie widział tylko że drukowałam z Excel z pliku X, czy będzie widział co konkretnie wydrukowałam, czyli że wydrukowałam zakres - konkretnie 3 kolumny? I drugie pytanie też dotyczące wydruków na tym samym kompie: zrobiłam print screen, wkleiłam do Painta, wycięłam zakres, który mnie interesował, zrobiłam w paint ctrl+N, bez zapisu i wkleiłam wycięty zakres, następnie wydrukowałam (bez zapisywania), potem wkleiłam następnego printa w ten sam sposób i tak kilka razy wszystko bez zapisu - czy tu też będą widzieli, co dokładnie było drukowane? Czy tylko, że coś z paint drukowałam. System na komputerze to Windows 10 albo wyższy, drukowane na urządzeniu wielofunkcyjnym Kyocera w baaardzo dużej firmie  drukarka sieciowa, być może ma własną pamięć, każdy ma własny kod do drukowania tylko tego, co sam wysłał na drukarkę. Teraz mam kłopoty i nie wiem czy widzą, że wydrukowałam to co można, a nie to co zabronione. Muszę to wiedzieć by się wybronić.

Bardzo proszę o pomoc.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 26 października 2021 przez Wiciorny Ekspert (270,170 p.)
wybrane 26 października 2021 przez wideraria
 
Najlepsza
Administrator jeśli uwzględni samą drukarke to wie "że coś było drukowane i w jakiej ilości, nie wie co konkretnie na papierze" ale jeśli komputer też jest kontrolowany, to administrator wie jakie pliki i co było posłane do druku i co będzie drukowane, wtedy generalnie wie wszystko.