W niektórych IDE Working Directory jest różny w zależności od tego czy uruchomisz plik wykonywalny poprzez IDE czy też środowisko na którym pracujesz.
Working Directory to ścieżka względem której szuka się innych plików. Jeżeli jest ona ustawiona powiedzmy na: C:/Andzej/Gra, to wpisując w kodzie programu następującą funkcję: sprite.loadFromFile("Gracz.png"), program będzie oczekiwał tego pliku w C:/Andzej/Gra/Gracz.png, nie ma z tym problemów dopóki nie mamy dwóch ścieżek Working Directory.
Czasami jeżeli włączysz plik .exe poprzez środowisko, ścieżka ta będzie w folderze z tym plikiem, a jeżeli poprzez IDE, znajdzie się ona w folderze z projektem.
Problem ten można dwojako rozwiązać:
a) Zmienić w ustawieniach projektu ścieżkę.
b) Skopiować zasoby "do" drugiej ścieżki.
W przypadku Twojego programu, ten kod najprawdopodobniej doprowadza do awarii:
if (!texture.loadFromFile("Body.png"))
return EXIT_FAILURE;
Osobiście mówiąc, nie polecam takiego sposobu zarządzania błędami.