Dzień dobry, mam problem z kodem mianowicie robię projekt razem z kursem i mój obiekt "Pocisk" nie porusza się w stronę kursora, gdy kliknę na scenie lewy przycisk myszy. Pocisk pojawia się w miejscu obiektu z które mają wychodzić strzały, ale nic więcej się nie dzieje, wszystkie pojawiają się w jednym miejscu.
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class Pocisk : MonoBehaviour
{
Vector3 pozycjaKursora;
Vector3 kierunek;
void Start()
{
pozycjaKursora = Input.mousePosition;
pozycjaKursora = Camera.main.ScreenToWorldPoint(pozycjaKursora);
pozycjaKursora.z = 0;
kierunek = pozycjaKursora - transform.position;
}
void Update()
{
transform.position += kierunek.normalized * Time.deltaTime;
}
}
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class Strzelanie : MonoBehaviour
{
[SerializeField] GameObject pociskPrefab;
void Start()
{
}
void Update()
{
if (Input.GetMouseButtonDown(0))
{
UtworzPociskNaScenie();
PobierzPozycjeKursora();
}
}
void UtworzPociskNaScenie()
{
GameObject pocisk = Instantiate(pociskPrefab);
pocisk.transform.position = gameObject.transform.position;
}
void PobierzPozycjeKursora()
{
print(Input.mousePosition);
}
}
Z góry dziękuję za pomoc