Cześć potrzebuje do gry ostatniej rzeczy z którą nie umiem sobie poradzić od dwóch dni a mianowicie, mam objekt który jest celownikiem
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class PlayerMove : MonoBehaviour
{
public float MoveSpeed;
private void Update()
{
transform.position = new Vector3(Mathf.Clamp(transform.position.x, -2.3f, 2.3f), Mathf.Clamp(transform.position.y,-4,4), transform.position.z);
if(Input.touchCount > 0 && Input.GetTouch(0).phase == TouchPhase.Moved)
{
Vector2 TouchPosition = Input.GetTouch(0).deltaPosition;
transform.Translate(TouchPosition.x * MoveSpeed * Time.deltaTime, TouchPosition.y * MoveSpeed * Time.deltaTime, 0);
}
}
}
lecz ten celownik nie pojawia sie tam gdzie mój palec i tak ma zostać działa to na zasadzie że jezeli ja dotkne ekranu w innym miejscu niz ten celownik nic sie nie dzieje jak przeciągnę do góry też idzie do góry ten celownik ale chcialbym aby po najechaniu tym celownikiem na obiekt2 i kliknieciu buttona ten obiekt 2 został usunięty, jeżeli ktoś mi pomoże z tym to byłbym bardzo wdzięczy, Jest to gra mobilna 2D. jeżeli będzie to za trudne albo ktoś bedzie chciał jest możliwość zapłacenia jeżeli wszystko bedzie działało dziękuję