Po pierwsze.. pozbądź się myślenia "technologia X korzysta z języka Y, a Ja umiem tylko język Z więc odpada nauka nowego języka.". Prawdą jest, że każdy kto nauczy się podstaw programowania, nauka podstaw nowego języka zajmie mu moment. Zawsze nauka kolejnych języków trwa znacznie krócej niż nauka pierwszego.. bo ucząc się pierwszego uczysz się nie tylko języka, ale też podstaw samego programowania (czym są zmienne, instrukcje warunkowe, pętle itd.). Ucząc się nowego języka przecież nie będziesz musiał uczyć się od zera co to jest klasa prawda? Jako programista będziesz uczył się wielu różnych języków i to jest normalne.
Odpowiadając na pytanie..
Nie wiem na ile duże są Twoje "podstawy C++", o których wspominasz, ale jeżeli opanowałeś już OOP to możesz zrobić sobie grę w czystym C++ z jakąś biblioteką do grafiki i odczytywania inputu z klawiatury (np. SFML). Mając coś takiego możesz już napisać chociażby klasycznego snake'a.
Jeżeli chcesz spróbować swoich sił w produkcji gier to zdecydowanie polecam zacząć od Godota. Tak jak pisałeś, wykorzystuje on język GDScript. Język ten jednak jest baaardzo podobny do Pythona, a Python jest uznawany za jeden z najłatwiejszych języków dla początkującego programisty, tak więc myślę, że sobie poradzisz z Godotem bez problemu.
Unity w porównaniu do Godota jest znacznie bardziej rozbudowanym silnikiem i trudniejszym w nauce.. dodatkowo dla początkujących potrafi być bardzo nieintuicyjny chociażby dla tego, że dużo opcji jest tam ukrytych. Do tego Unity korzysta z języka C#, który jest zdecydowanie trudniejszy od GDScript. Niemniej jednak gdybyś nauczył się C# to w porównaniu do GDScript możesz go wykorzystać w wielu innych rzeczach poza grami.
Wspomniałeś też coś o JS, który jest głównie wykorzystywany w technologiach webowych. Co prawda da się z nim napisać grę (z użyciem odpowiednich narzędzi do rysowania na ekranie), ale to bardziej jako ciekawostka niż sensowna ścieżka rozwoju. Tak więc do gier zdecydowanie bardziej polecałbym Ci zacząć od Godota.