• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C# Unity Bład

Object Storage Arubacloud
0 głosów
91 wizyt
pytanie zadane 27 października 2020 w C# przez qwert 100 Obywatel (1,250 p.)

Assets\Script\PlayerCollision.cs(3,14): error CS0101: The namespace '<global namespace>' already contains a definition for 'PlayerCollision'
Witam oto taki problem podany wyżej się pojawia niżej podam kod w którym wyskakuje błąd;

using UnityEngine;

public class PlayerCollision : MonoBehaviour
{
   public PlayerMoments Movment;

   void onColisionEnter(Collision collisionInfo)
   {
       //Debug.Log(collisionInfo.collider.name);

       if(collisionInfo.collider.tag == "Cube")
       {
          // Debug.Log("we hit in Cube");
          Movment.enabled = false;
          FindObjectOfType<ManagerGame>().EndGame();
          
       }
   }


}

Tutaj wklejam inne kody znajdujące się w programie może się przydadzą.

using UnityEngine;

public class PlayerMoments : MonoBehaviour {

public Rigidbody br;
public float forwardForce = 2000f;
public float sidewaysForce = 500f;

    // Start is called before the first frame update
  // Update is called once per frame
    void FixedUpdate()
    {
        br.AddForce(0, 0, forwardForce * Time.deltaTime);

        if(Input.GetKey("d")) // komenda na wprowadzenie ruchu w tynm przpyadku d
        {
            br.AddForce(sidewaysForce * Time.deltaTime, 0 ,0, ForceMode.VelocityChange);
        }

        if(Input.GetKey("a")) // komenda na wprowadzenie ruchu w tynm przpyadku a
        {
            br.AddForce(-sidewaysForce * Time.deltaTime, 0 ,0, ForceMode.VelocityChange); // miunus oznacza w przeciwnym kierunku do d
        }
    }
}
using UnityEngine;

public class ManagerGame : MonoBehaviour
{
    
    public void Update()
    {
      Debug.Log("Game Over");  
    }
}
using UnityEngine;

public class FollowPlayer : MonoBehaviour
{
    public Transform player;
    public Vector3 offset;

    
    void Update()
    {
        transform.position = player.position + offset;
    }
}
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;

public class Score : MonoBehaviour
{
    public Transform player;
    public Text tscore;

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
        //Debug.Log(player.position.z);
        tscore.text = player.position.z.ToString("0");
    }
}

Jeżeli będzie potrzeba to wrzucę linki do ss z programu.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 27 października 2020 przez MsMaciek123 Pasjonat (24,760 p.)
Sprawdź, czy nie masz czasem sklonowanego skryptu lub dwóch o takiej samej nazwie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 136 wizyt
pytanie zadane 3 grudnia 2016 w C i C++ przez sprytny22 Obywatel (1,130 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 295 wizyt
pytanie zadane 18 grudnia 2016 w C# przez mo290103 Obywatel (1,860 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 93 wizyt
pytanie zadane 5 lutego 2021 w C# przez S4nta Nowicjusz (120 p.)

92,576 zapytań

141,426 odpowiedzi

319,652 komentarzy

61,961 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...