• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C# Unity Bład

42 Warsaw Coding Academy
0 głosów
142 wizyt
pytanie zadane 27 października 2020 w C# przez qwert 100 Obywatel (1,250 p.)

Assets\Script\PlayerCollision.cs(3,14): error CS0101: The namespace '<global namespace>' already contains a definition for 'PlayerCollision'
Witam oto taki problem podany wyżej się pojawia niżej podam kod w którym wyskakuje błąd;

using UnityEngine;

public class PlayerCollision : MonoBehaviour
{
   public PlayerMoments Movment;

   void onColisionEnter(Collision collisionInfo)
   {
       //Debug.Log(collisionInfo.collider.name);

       if(collisionInfo.collider.tag == "Cube")
       {
          // Debug.Log("we hit in Cube");
          Movment.enabled = false;
          FindObjectOfType<ManagerGame>().EndGame();
          
       }
   }


}

Tutaj wklejam inne kody znajdujące się w programie może się przydadzą.

using UnityEngine;

public class PlayerMoments : MonoBehaviour {

public Rigidbody br;
public float forwardForce = 2000f;
public float sidewaysForce = 500f;

    // Start is called before the first frame update
  // Update is called once per frame
    void FixedUpdate()
    {
        br.AddForce(0, 0, forwardForce * Time.deltaTime);

        if(Input.GetKey("d")) // komenda na wprowadzenie ruchu w tynm przpyadku d
        {
            br.AddForce(sidewaysForce * Time.deltaTime, 0 ,0, ForceMode.VelocityChange);
        }

        if(Input.GetKey("a")) // komenda na wprowadzenie ruchu w tynm przpyadku a
        {
            br.AddForce(-sidewaysForce * Time.deltaTime, 0 ,0, ForceMode.VelocityChange); // miunus oznacza w przeciwnym kierunku do d
        }
    }
}
using UnityEngine;

public class ManagerGame : MonoBehaviour
{
    
    public void Update()
    {
      Debug.Log("Game Over");  
    }
}
using UnityEngine;

public class FollowPlayer : MonoBehaviour
{
    public Transform player;
    public Vector3 offset;

    
    void Update()
    {
        transform.position = player.position + offset;
    }
}
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;

public class Score : MonoBehaviour
{
    public Transform player;
    public Text tscore;

    // Update is called once per frame
    void Update()
    {
        //Debug.Log(player.position.z);
        tscore.text = player.position.z.ToString("0");
    }
}

Jeżeli będzie potrzeba to wrzucę linki do ss z programu.

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 27 października 2020 przez MsMaciek123 Pasjonat (24,760 p.)
Sprawdź, czy nie masz czasem sklonowanego skryptu lub dwóch o takiej samej nazwie.

Podobne pytania

0 głosów
1 odpowiedź 186 wizyt
pytanie zadane 3 grudnia 2016 w C i C++ przez sprytny22 Obywatel (1,130 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 474 wizyt
pytanie zadane 18 grudnia 2016 w C# przez mo290103 Obywatel (1,860 p.)
0 głosów
0 odpowiedzi 115 wizyt
pytanie zadane 5 lutego 2021 w C# przez S4nta Nowicjusz (120 p.)

93,379 zapytań

142,380 odpowiedzi

322,534 komentarzy

62,737 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
...