Witam. Problem polega na tym, że sphere podąża za graczem, jeśli usunę linijke z funkcją Move. Gdy jednak Move zostawie - sphere tworzy się na kordynantach 0, 0, 1 i przemieszcza się po osi Z. Pragnę osiągnąć taki efekt, aby sphere tworzył się w pozycji gracza, i wtedy przemieszczał się w osi Z. Dziękuje za wszystkie rady z góry. Oto kod obecny kod:
using UnityEngine;
public class ShootingSystem : MonoBehaviour
{
PlayerController player = new PlayerController();
GameObject sphere;
public CharacterController projectileController;
void Start()
{
sphere = GameObject.CreatePrimitive(PrimitiveType.Sphere);
sphere.AddComponent<CharacterController>();
projectileController = sphere.GetComponent<CharacterController>();
}
void Update()
{
Shot();
}
private void Shot()
{
Vector3 playerPos = new Vector3(transform.localPosition.x, transform.localPosition.y+1, transform.localPosition.z+1);
Vector3 projectileStartPos = new Vector3(0, 0, 1);
sphere.transform.localPosition = playerPos;
projectileController.Move(projectileStartPos * Time.deltaTime);
}
}