• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Strona internetowa nie ładuje się.

Object Storage Arubacloud
+1 głos
545 wizyt
pytanie zadane 29 maja 2020 w Sieci komputerowe, internet przez lylus Nowicjusz (150 p.)

Witam! Mam pewien problem. Na początku pragnę zaznaczyć, że jestem prawie całkowicie zielona. Przechodząc do tematu, jedna (prawdopodobnie jedyna!) strona internetowa nie chce mi się otworzyć  (margonem.pl). Pragę również zaznaczyć, że strona wcześniej działała. Gdy na telefonie chcę również wejść, używając sieci WiFi, jest podobnie- nie działa. Na danych komórkowych wszystko śmiga. Czy wina leży po stronie dostawcy internetu? Czy może coś w ustawieniach routera? Przesyłam parę ss. Jeżeli mam coś jeszcze podesłać, proszę, dajcie mi znać. Pozdrawiam!

komentarz 29 maja 2020 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)
Możesz sprawdzić w panelu routera - zazwyczaj jest dostępny pod adresem 192.168.0.1 i logowanie jako admin/admin (te informacje możesz sprawdzić na obudowie routera lub w instrukcji od dostawcy internetu) - czy nie masz zablokowanych stron? Ewentualnie, przydatne informacje mogą być zawarte w jego logach.

Przy okazji podaj model routera.
komentarz 29 maja 2020 przez KamQiX Dyskutant (9,090 p.)
Dokładnie. Może za dużo grasz i ktoś Ci zablokował stronę na routerze bez Twojej wiedzy :D
komentarz 29 maja 2020 przez lylus Nowicjusz (150 p.)

@JSHolic, Router to TP-LINK TL-WR340G

Co do adresów 192.168.0.1 oraz 192.168.1.1- nie wchodzą. Weszłam na 192.168.123.1 (w ipconfig to brama) a admin/admin niestety nie działa.

komentarz 29 maja 2020 przez ScriptyChris Mędrzec (190,190 p.)