• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

C#, Unity - czy warto?

Konkurs Mistrz Programowania
0 głosów
1,284 wizyt
pytanie zadane 30 marca 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez XiverKi Bywalec (2,050 p.)
hej

Tak troche dopytuje na tym forum, szukam sam w internecie. Aktualnie jestem programistą php + symfony. Zastanawiam się nad rozwojem w kolejną stronę.

Rozważałem C++ ale wpadł mi do głowy dziki pomysł aby zainteresować się szerzej C# + Unity. Tworzenie gier zawsze było gdzieś obok mnie. Bawiłem się serwami tibii, metina, troche minecraft ale w tym ostatnim to raczej postawienie i granie z kolegami aniżeli twórcze zagadnienia.

Czy ktoś z użytkowników forum zajmuje się tworzeniem w unity? Jak to wygląda? Jest to przyjemna sprawa? Nie pytam całkowicie o znalezienie potencjalnej pracy bo na to zbyt wcześniej, chodzi mi raczej ogólnie o język, unity i przyjemność pracy.

Pozdrawiam

4 odpowiedzi

0 głosów
odpowiedź 30 marca 2020 przez darekz08 Obywatel (1,550 p.)
W unity można tworzyć bardzo dobre gry. Jest to fajna sprawa, a sama nauka jest naprawdę przyjemna.
0 głosów
odpowiedź 30 marca 2020 przez frostify Mądrala (5,640 p.)

Gry to chyba maksimum co można wycisnąć z naszych komputerów i ogólnie 3d to świetna zabawa, dlatego choćby dla czystej zabawy, czemu nie?

Lepiej budować świat gry nie w simsach, gdzie ograniczają nas możliwości wbudowanego edytora w grze, tylko właśnie używając profesjonalnych narzędzi.

Też się tym zacząłem interesować, polecam też sprawdzić ten silnik:

https://godotengine.org/

0 głosów
odpowiedź 30 marca 2020 przez profesorek96 Szeryf (91,400 p.)