• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Wczesne przebranżowienie

Object Storage Arubacloud
0 głosów
153 wizyt
pytanie zadane 22 marca 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez volmyr Nowicjusz (120 p.)

Na wstępie chciałbym się z Wami przywitać, gdyż jest to mój pierwszy post na forum - Cześć! cheeky

Mam 20 lat, jestem uczniem technikum o profilu logistycznym. Przede mną zaraz matury, staram się do nich przygotować jak najlepiej lecz z tyłu głowy cały czas tkwi myśl, że zaraz będę musiał podjąć ważną decyzję, która wpłynie na moją przyszłość. Przez 4 lata nauki przebrnąłem bez problemów (no, może w pierwszej klasie przez głupi okres buntu laugh), egzaminy wszystkie pozdawałem. Mimo wszystko mam wrażenie, że nie jest to zawód, w którym będę mógł się odnaleźć. Zacząłem więc myśleć o tym, gdzie ja tak naprawdę w ogóle mógłbym się znaleźć. Po przemyśleniu wielu kierunków poczułem, że informatyk może być tym, czego szukam, jednak przez fakt, że jestem totalnie zielony w tych sprawach (miałem momentami motywację, żeby się poduczyć programowania czy innych dziedzin, jednak zbyt krótko to trwało i póki co żadnych efektów niestety nie ma) obawiam się tej zmiany. W tym momencie przypomniałem sobie o tym forum i postanowiłem podpytać bardziej doświadczonych ludzi o opinię. Dlatego też przychodzę do Was - miłośników informatyki i liczę na choćby najmniejszą pomoc. Mam parę pytań. Przede wszystkim - czy jest w ogóle sens abym w to brnął? Czy warto odczekać jakiś czas przed podjęciem studiów i poduczyć się czegoś? Od czego zacząć swoje przygotowania?

Dodam, że z językami obcymi raczej nie mam problemów, gdyż bardzo lubię się ich uczyć. Nie jestem wybitny, jednak dosyć łatwo chłonę wiedzę w tym zakresie, a wiem, że to jedna z podstaw przy szukaniu pracy w tej branży. Z matematyką trochę gorzej, ale wciąż jest nieźle.