Witam z uśmiechem w ten jakże ponury dzień.
Wystąpił pewien problem w kodzie pewnej gry. Otóż podczas kompilacji w tym miejscu:
void startConsole() {
std::stringstream ss;
ss << "konsola gry numer: " << time(0);
std::string s = ss.str();
std::wstring stemp = std::wstring(s.begin(), s.end());
LPCWSTR sw = stemp.c_str();
HWND cw = GetConsoleWindow(); // okno konsoli przypisujê do cw dziêki bibliotece windows.h
SetWindowText(cw, sw); // zmieniam tytu³ okna
//SetWindowPos(cw,HWND_TOPMOST,0,0,980,730,SWP_NOMOVE); // always on top
}
wyskakuje błąd - "cannot convert 'LPCWSTR (aka const wchar_t*' to 'LPCSTR (aka const char*) .....
Mój mózg już się przegrzewa od poszukiwania rozwiązania tego problemu... Nie daję rady. Była by jakaś dobra duszyczka w stanie jakoś chociażby nakierować na dobry trop? Byłbym przewdzięczny.