Na stronie SFML'a masz napisane, ze przy statycznym linkowaniu bibliotek musisz tez:
Starting from SFML 2.2, when static linking, you will have to link all of SFML's dependencies to your project as well. This means that if you are linking sfml-window-s or sfml-window-s-d for example, you will also have to link opengl32, winmm and gdi32. Some of these dependency libraries might already be listed under "Inherited values", but adding them again yourself shouldn't cause any problems.
Tak wiec usun statica, i linkuj dynamicznie. Albo postępu j według poleceń producenta :)
Jeśli zdecydujesz sie na linkowanie dynamiczne, to polecam najpierw sprawdzić jaką wersję kompilatora posiadasz w c::b. a robisz to tak:
wchodzisz w cmd, wpisujesz: Path C:\Program Files (x86)\CodeBlocks\MinGW\bin (czy gdzie tam trzymasz c::b)
następnie: gcc -v
i do wersji kompilatora dobierasz bibliotekę SFML. jeśli masz najnowszego c::B 16.01 to prawdopodobnie będzie
to: 4.8.1 (tdm-2) więc odpowiedną biblioteką SFML będzie wersja: 2.3.2
Druga opcja, to aktualizacja kompilatora, ale i tak już rozłożyłem Ci to na części pierwsze, więc nic tylko działać pozostaje :)