• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Kurs Java - porównanie dwóch programów-który lepszy?

Object Storage Arubacloud
0 głosów
585 wizyt
pytanie zadane 21 stycznia 2020 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez marzena12345 Użytkownik (770 p.)

Hej, jestem początkująca, i żeby nadać tempo mojej nauce chciałam iść na kurs. Wybrałam Javę. Znalazłam dwie szkoły, programy są dość podobne. Czy ktoś może rzucić okiem który program kursu na początek korzystniejszy ?  

 

p.s. Co sądzicie o Javie pod kątem rynku pracy? Region Śląsk 

 

6 odpowiedzi

+1 głos
odpowiedź 21 stycznia 2020 przez miro Pasjonat (23,870 p.)
Ja bym brał pierwszy - ma zajęcia z wzorcami projektowymi i nie ma starszych technologii. Java ma się dobrze - chyba na rynku w Polsce jest na pierwszym miejscu.
komentarz 22 stycznia 2020 przez marzena12345 Użytkownik (770 p.)
Dziękuję za odpowiedź :) Pozdrawiam
+1 głos
odpowiedź 22 stycznia 2020 przez spamator12 Nałogowiec (28,230 p.)
Pierwszy. Specjalistow zawsze brakuje w kazdej dziedzinie. Pytanie czy zadowola ich polskie stawki.
komentarz 22 stycznia 2020 przez marzena12345 Użytkownik (770 p.)
Dziękuję za odpowiedź :) Pozdrawiam

Dobrze, że zapytałam bo pewnie wybrałabym ten drugi, pewnie kwestia nastawienia jako, że jako pierwszy znaleziony i już poczynione zostały pierwsze kontakty z firmą
komentarz 22 stycznia 2020 przez prolek Nowicjusz (150 p.)
Swoja droga, to kursy... najwiecej sie nauczysz sama ryjac po necie, testujac, piszac wlasne apki.
komentarz 22 stycznia 2020 przez marzena12345 Użytkownik (770 p.)
oczywiście nie mam zamiaru z tego rezygnować, ale jak już poniżej skomentowałam, chciałam nadać tempa mojej nauce, przy tym zaoszczędzić trochę czasu na szperanie na necie, kurs może mi dać solidne podstawy oczywiście do dalszego samodzielnego rozwoju
1
komentarz 22 stycznia 2020 przez prolek Nowicjusz (150 p.)