• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Strona do zadań (ocena?)

Object Storage Arubacloud
0 głosów
475 wizyt
pytanie zadane 7 grudnia 2019 w Nasze projekty przez Marchiew Dyskutant (7,690 p.)
edycja 7 grudnia 2019 przez Marchiew
Siemacie,
Zrobiłem stronkę już klasyczną do poćwiczenia "todo lista" i czy mogę Was prosić o ocenę wszystkiego co się da i powytykania błędów (jestem gotowy na największe zjeby, ale z kulturą)? Wiem, że jest ich sporo, ale może dostanę od Was jakieś wskazówki na przyszłość, bo od kogo mam się uczyć jak nie od lepszych. Z resztą to pierwsza strona napisana w React czyli wszyscy są lepsi ode mnie.

strona: https://krzaczor.github.io/todo_app/

kod strony: https://github.com/Krzaczor/todo_app

uprzedzając Comandeera: Wiem, że nie jest dostępna prawie w ogóle. Nie znam się na tym jeszcze

Z góry dzięki.

2 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 7 grudnia 2019 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
  1. po co ten komponent App skoro nie robi nic, tylko wyświetla komponent Page? Miałby on sens np. gdybyś dodawał tam jakieś ContextProviders itp. ale tak to moim zdaniem jest zbędny.
  2. dlaczego używasz reduxa a nie react context? Nie mówię, że to błąd, ale czy wiesz jak działa context? Osobiście bardziej składaniam się właśnie ku contextom podzielonym odpowiednio logicznie, wtedy w App można zrobić ładnie odpowiednie provicery i potem używać gdziue potrzeba, albo providery robić gdzieś dalej, zależy od potrzeb. W ostatnim czasie robiłem parę apek reactowych i przyznam, że w żadnej nie potrzebowałem zaciągać reduxa, context w zupełności wystarczy, nawet przy bardziej rozbudowanych formach itp.