• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Program - praca inżynierska.

Object Storage Arubacloud
0 głosów
954 wizyt
pytanie zadane 7 listopada 2019 w Rozwój zawodowy, nauka, praca przez ShockWave Bywalec (2,350 p.)
Dzień Dobry,

Na co dzień studiuję logistykę i jako, że po studiach chcę bardziej odejść w stronę programowania, to planuje napisać aplikację jako pracę inżynierską. Aplikacja ta miała by śledzić ruch towaru w danym przedsiębiorstwie, np od momentu wyjścia z magazynu do klienta docelowego. Aplikacja była by podłączona do jakiejś prostej stworzonej przeze mnie bazy danych. Mam pytanie odnośnie tego czy do zrobienia tego typu aplikacji będę potrzebować jakiś zaawansowanych umiejętności czy np po kursie Pana Mirosława i po podstawach Pythona dam radę to napisać sam po zgłębieniu się w dodatkowej dokumentacji. Mam również pytanie czy Python i C++ nadadzą się do napisania tego typu aplikacji, jak tak to który z tych dwóch języków lepiej wybrać.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam.

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 7 listopada 2019 przez Bondrusiek Maniak (61,370 p.)
Jeśli wybierzesz C++ to polecam zapoznać się frameworkiem Qt, który posiada prostą składnie. Dodatkowo posiada widżety, które pomogą Ci stworzyć GUI. Do tego typu aplikacji możesz użyć QTableView, które zwizualizuje dane z bazy danych w formie tabeli

https://doc.qt.io/qt-5/qtableview.html

a do komunikacji z bazą danych

https://doc.qt.io/qt-5/qsqldatabase.html
komentarz 7 listopada 2019 przez tkz Nałogowiec (42,000 p.)
C++ nie ma sensu w tym przypadku. Dużo łatwiejszą drogą było by coś webowego.
komentarz 7 listopada 2019 przez ShockWave Bywalec (2,350 p.)