• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nauka podstaw Unity

VMware Cloud PRO - przenieś swoją infrastrukturę IT do chmury
0 głosów
1,397 wizyt
pytanie zadane 1 września 2019 w OpenGL, Unity przez XAiden Nowicjusz (150 p.)
Witam,

Chciałbym się uczyć Unity oglądając poradniki do tworzenia gier. Czy dużo czasu zajmie przyswojenie podstawowej wiedzy i czy będzie to trudne? Jeśli nie to czy najlepiej od razu uczyć się na stronie Unity?

2 pytanie - Czy clicker byłby na początek trudny do zrobienia?

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 1 września 2019 przez Zaglowiec Dyskutant (9,200 p.)
wybrane 1 września 2019 przez XAiden
 
Najlepsza

Witam

Co do nauki Unity, to poradniki są najlepsze, szczególnie gdy wykonujesz wszystko to co jest pokazywane w nim. Na youtube znajdziesz masę tutoriali, z doświadczenia powiem, że jednak najlepsze są w jeżyku angielskim.

Tutaj link do jednego z lepszych (jak nie najlepszego jaki znalazłem) kanałów o Unity:

https://www.youtube.com/user/Brackeys

 

A nawet robiąc krok w krok od dokumentacji Unity nie uciekniesz, bo coś może być już przedawnione i będziesz musiał napisać inaczej jakąś część kodu (choć nie będzie tego zbyt wiele w twoich początkach).

 

A co do clikera, to zależy co chcesz zrobić dokładnie, takie coś z reguły skała się z prostych zdarzeń po naciśnięciu odpowiedniego przycisku, więc powinieneś dać radę, ale najpierw radzę zrobić jakiś tutorial od początku do końca.

Polecam jako pierwszy twór platofrmówkę 2d, z powodu właśnie tylko dwóch wymiarów, co jest łatwiejsze, a poza tym takie gry mają w sobie prostotę, która zawsze dobrze działa, poza tym to nauczysz się poruszania obiektem, który będzie twoją postacią, tworzenia ruchomych obiektów, usuwania ich, czy nawet poruszających się przeciwników.

Pozdrawiam i życzę powodzenia 

+1 głos
odpowiedź 1 września 2019 przez Nicekovsky Dyskutant (9,820 p.)
Czy zajmie to dużo czasu i czy trudne zależy głównie od ciebie czy faktycznie będziesz się rozwijał czy kilka lekcji i odpadasz.

 

Co do clicker to tak samo, zależy od twoich umiejętności i jak ją stworzysz ;)
0 głosów
odpowiedź 2 września 2019 przez Bezy Bywalec (2,280 p.)
edycja 2 września 2019 przez Bezy
Mam trochę inne zdanie, jak zaczniesz się uczyć teraz 3d, to prościej bedzie ci ogarnąć 2d i wszystko w unity no ale to tylko moje skromne zdanie !!

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 1,004 wizyt
pytanie zadane 13 sierpnia 2019 w C# przez AidenX Nowicjusz (150 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 219 wizyt
pytanie zadane 15 czerwca 2018 w OpenGL, Unity przez Szaradek Obywatel (1,340 p.)
+8 głosów
2 odpowiedzi 373 wizyt

93,439 zapytań

142,431 odpowiedzi

322,674 komentarzy

62,802 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj

...