• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Nauka podstaw Unity

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,053 wizyt
pytanie zadane 1 września 2019 w OpenGL, Unity przez XAiden Nowicjusz (150 p.)
Witam,

Chciałbym się uczyć Unity oglądając poradniki do tworzenia gier. Czy dużo czasu zajmie przyswojenie podstawowej wiedzy i czy będzie to trudne? Jeśli nie to czy najlepiej od razu uczyć się na stronie Unity?

2 pytanie - Czy clicker byłby na początek trudny do zrobienia?

3 odpowiedzi

+2 głosów
odpowiedź 1 września 2019 przez Zaglowiec Dyskutant (9,200 p.)
wybrane 1 września 2019 przez XAiden
 
Najlepsza

Witam

Co do nauki Unity, to poradniki są najlepsze, szczególnie gdy wykonujesz wszystko to co jest pokazywane w nim. Na youtube znajdziesz masę tutoriali, z doświadczenia powiem, że jednak najlepsze są w jeżyku angielskim.

Tutaj link do jednego z lepszych (jak nie najlepszego jaki znalazłem) kanałów o Unity:

https://www.youtube.com/user/Brackeys

 

A nawet robiąc krok w krok od dokumentacji Unity nie uciekniesz, bo coś może być już przedawnione i będziesz musiał napisać inaczej jakąś część kodu (choć nie będzie tego zbyt wiele w twoich początkach).

 

A co do clikera, to zależy co chcesz zrobić dokładnie, takie coś z reguły skała się z prostych zdarzeń po naciśnięciu odpowiedniego przycisku, więc powinieneś dać radę, ale najpierw radzę zrobić jakiś tutorial od początku do końca.

Polecam jako pierwszy twór platofrmówkę 2d, z powodu właśnie tylko dwóch wymiarów, co jest łatwiejsze, a poza tym takie gry mają w sobie prostotę, która zawsze dobrze działa, poza tym to nauczysz się poruszania obiektem, który będzie twoją postacią, tworzenia ruchomych obiektów, usuwania ich, czy nawet poruszających się przeciwników.

Pozdrawiam i życzę powodzenia 

+1 głos
odpowiedź 1 września 2019 przez Nicekovsky Dyskutant (9,820 p.)
Czy zajmie to dużo czasu i czy trudne zależy głównie od ciebie czy faktycznie będziesz się rozwijał czy kilka lekcji i odpadasz.

 

Co do clicker to tak samo, zależy od twoich umiejętności i jak ją stworzysz ;)
0 głosów
odpowiedź 2 września 2019 przez Bezy Bywalec (2,280 p.)
edycja 2 września 2019 przez Bezy
Mam trochę inne zdanie, jak zaczniesz się uczyć teraz 3d, to prościej bedzie ci ogarnąć 2d i wszystko w unity no ale to tylko moje skromne zdanie !!

Podobne pytania

0 głosów
3 odpowiedzi 829 wizyt
pytanie zadane 13 sierpnia 2019 w C# przez AidenX Nowicjusz (150 p.)
0 głosów
2 odpowiedzi 157 wizyt
pytanie zadane 15 czerwca 2018 w OpenGL, Unity przez Szaradek Obywatel (1,340 p.)
+8 głosów
2 odpowiedzi 274 wizyt

92,555 zapytań

141,401 odpowiedzi

319,537 komentarzy

61,938 pasjonatów

Motyw:

Akcja Pajacyk

Pajacyk od wielu lat dożywia dzieci. Pomóż klikając w zielony brzuszek na stronie. Dziękujemy! ♡

Oto polecana książka warta uwagi.
Pełną listę książek znajdziesz tutaj.

Akademia Sekuraka

Kolejna edycja największej imprezy hakerskiej w Polsce, czyli Mega Sekurak Hacking Party odbędzie się już 20 maja 2024r. Z tej okazji mamy dla Was kod: pasjamshp - jeżeli wpiszecie go w koszyku, to wówczas otrzymacie 40% zniżki na bilet w wersji standard!

Więcej informacji na temat imprezy znajdziecie tutaj. Dziękujemy ekipie Sekuraka za taką fajną zniżkę dla wszystkich Pasjonatów!

Akademia Sekuraka

Niedawno wystartował dodruk tej świetnej, rozchwytywanej książki (około 940 stron). Mamy dla Was kod: pasja (wpiszcie go w koszyku), dzięki któremu otrzymujemy 10% zniżki - dziękujemy zaprzyjaźnionej ekipie Sekuraka za taki bonus dla Pasjonatów! Książka to pierwszy tom z serii o ITsec, który łagodnie wprowadzi w świat bezpieczeństwa IT każdą osobę - warto, polecamy!

...