• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

NativeScript (TS/Anlgular) z bazą MySQL

Object Storage Arubacloud
0 głosów
276 wizyt
pytanie zadane 19 lipca 2019 w SQL, bazy danych przez Ravn Nowicjusz (240 p.)

Witam, jestem samoukiem z dziedziny programowania cross-platformowych aplikacji mobilnych. Korzystam z NativeScripta z językami Angular i TypeScript. Na hoście nazwa.pl mam postawioną bazę danych. Udało mi się ją podłączyć do mojego projektu za pomocą rozszerzenia. Mogę wykonać do niej zapytania i otrzymać rezultat (screen). Moje pytanie brzmi następująco: Jak wykonać to zapytanie w moim pliku wykonawczym .ts?

1 odpowiedź

0 głosów
odpowiedź 20 lipca 2019 przez BT101 Stary wyjadacz (12,540 p.)
Ale skompilowny plik (ts->js) wykonuje się na serwie?

Aby połączyć się z relacyjną bazą danych z Node.js powinieneś użyć "Object Relational Mapping" w skrócie ORM np. Sequelize.

Aby połączyć się z relacyjną bazą danych z klienta musisz zrobić http request do node.js i potem jak wyżej.
komentarz 20 lipca 2019 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)

powinieneś użyć "Object Relational Mapping" w skrócie ORM

a dlaczego "powinieneś"? Jeśli to nie jest jakaś duża aplikacja i struktura w bazie nie jest skomplikowana to nie widzę sensu ładowania sobie dodatkowej abstrakcji, jak masz z 2-3 strzały do bazy to można je napisać po prostu "bezpośrednio".

komentarz 20 lipca 2019 przez Ravn Nowicjusz (240 p.)
Mógłbyś przedstawić jak to wygląda "bezpośrednio'?
komentarz 20 lipca 2019 przez Tomek Sochacki Ekspert (227,510 p.)
np. użyć po prostu mysql2 do połączenia z bazą lub jakiejkolwiek innej libki zależy jaką masz bazę... przy naprawdę prostych apkach wg mnie nie ma sensu usilnie pchać pierdyliona abstrakcji
komentarz 21 lipca 2019 przez BT101 Stary wyjadacz (12,540 p.)