• Najnowsze pytania
  • Bez odpowiedzi
  • Zadaj pytanie
  • Kategorie
  • Tagi
  • Zdobyte punkty
  • Ekipa ninja
  • IRC
  • FAQ
  • Regulamin
  • Książki warte uwagi

Javascript różnica dat

Object Storage Arubacloud
0 głosów
1,218 wizyt
pytanie zadane 10 lipca 2019 w JavaScript przez Mesne191 Początkujący (460 p.)

Cześć,

Potrzebuje skryptu, który obliczą mi różnice dat z dwóch pól i wstawia tą różnicę do etykiety. Na razie mam coś takiego

function datediff()
{
	var date1 = new Date('#d1').val() + " " + ('#t1').val()).getTime();
    var date2 = new Date('#d2').val() + " " + ('#t2').val()).getTime();
	var msec = date2 - date1;
    var mins = Math.floor(msec / 60000);
    var hrs = Math.floor(mins / 60);
    var days = Math.floor(hrs / 24);
    var yrs = Math.floor(days / 365);
	
	var wynik = days + "d, " + hrs + "g, " + mins + "m";
	
	document.getElementById("tt").innerHTML = wynik;
}

, ale nie wiem kompletnie czemu mi to nie działa, jeśli chodzi o JS jestem kompletnie zielony jakby co

Pozdrawiam

1 odpowiedź

+1 głos
odpowiedź 10 lipca 2019 przez pablop76 VIP (123,180 p.)
 var date1 = new Date('#d1').val() + " " + ('#t1').val()).getTime();

To jakaś pogańska konstrukcja. Nie możesz przekazać do obiektu Date całego inputa. Parametry są ściśle określone w dokumentacji obiektu Date

Pobierz najpierw wartość inputa a dopiero przekaż ją odpowiednio sformatowaną do obiektu Date. Jeżeli korzystasz  z inputa typu date to formatowanie masz z głowy.

komentarz 10 lipca 2019 przez Mesne191 Początkujący (460 p.)
Chodzi o to, że mam dwa inputy jeden jeden jest typu date, drugi time, i z tego musze miec roznice dokladnie w dniach, godzinach, minutach. A co do pogańskiej konstrukcji to mam nadzieje, że przeczytałeś ostanie zdanie :)
komentarz 10 lipca 2019 przez pablop76 VIP (123,180 p.)
Dlaczego różnica w dniach skoro zmieniasz tylko zakres  godzin?
komentarz 10 lipca 2019 przez Mesne191 Początkujący (460 p.)